Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30

Decrease font size Default font size Increase font size

rss1

7 1
2
3
4
5
6
Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің сайтына қош келдіңіздер!                                   Мемлекеттік қызметке шақырамыз!                                 Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30                         
Негізгі бетЖаңалыктар"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және кері қарай үйлеріне тегін тасымалдауды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты Жалпы ережелер

"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және кері қарай үйлеріне тегін тасымалдауды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты Жалпы ережелер

       1   "Шалғайдағы   ауылдық   елді   мекендерде   тұратын   балаларды  жалпы
білім беру ұйымдарына және кері қарай үйлеріне тегін тасымалдауды ұсыну"
мемлекеттік   көрсетілетін   қызметі   (бұдан   әрі   –   мемлекеттік   көрсетілетін
қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.
3  Мемлекеттік  көрсетілетін  қызметті  кент,  ауыл,  ауылдық округтың әкімі
(бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
       2)   "Азаматтарға   арналған   үкімет"   мемлекеттік   корпорациясының
коммерциялық емес қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      3) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал)
арқылы жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
       1)   құжаттарды   көрсетілетін   қызметті   берушіге   және   Мемлекеттік
корпорацияға   құжаттар   топтамасын   тапсырған   сәттен   бастап,   сондай-ақ
портал арқылы өтініш берген кезде – 5 (бес) жұмыс күні.
       Мемлекеттік   корпорацияға  жүгінген   кезде   қабылдау   күні   мемлекеттік
қызмет   көрсету   мерзіміне   кірмейді.   Көрсетілетін   қызметті   беруші
мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірмей
көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға
жеткізуді қамтамасыз етеді;
       2)   көрсетілетін   қызметті   берушіде   немесе  Мемлекеттік   корпорацияда
құжаттарды   тапсыру   үшін   күтудің   рұқсат   берілетін   ең   ұзақ   уақыты  –   15
минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең
ұзақ уақыты – 30 минут, Мемлекеттік корпорацияда – 15 минут.
       5   Мемлекеттік   қызмет   көрсетудің   нысаны   –   электрондық   (ішінара
автоматтандырылған) және (немесе) қағаз жүзінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі осы мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жалпы білім беру
ұйымдарына  және   кері   қарай  үйлеріне   тегін   тасымалдауды  ұсыну   туралы
анықтама   не   осы   мемлекеттік   қызмет   стандартының   10-тармағында
көрсетілген   негіздер   бойынша   мемлекеттік   қызмет   көрсетуден   бас   тарту
туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.
      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету
нәтижесі үшін қағаз жеткізгіште өтініш берген жағдайда мемлекеттік қызмет
көрсету   нәтижесі   электрондық   форматта   ресімделеді,   қағазға   басып
шығарылады,   көрсетілетін   қызметті   берушінің   уәкілетті   тұлғасының
қолымен және мөрімен расталады.
      Порталда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті
алушының   "жеке   кабинетіне"   көрсетілетін   қызметті   берушінің   уәкілетті
адамының   электрондық   цифрлық   қолтаңбасымен   (бұдан   әрі   –   ЭЦҚ)   қол
қойылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.
7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті
алушы) тегін көрсетіледі.
8. Жұмыс кестесі:
       1)   көрсетілетін   қызметті   беруші:   Қазақстан   Республикасының   еңбек
заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден
бастап  жұманы   қоса   алғанда   сағат   13.00-ден   14.30-ға   дейінгі   аралықтағы
түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін
беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі аралықтағы түскі үзіліспен сағат 9.00-
ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет кезек
тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүргізіледі;
       2) Мемлекеттік корпорацияда: еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және
мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен сенбіні қоса алғанда белгіленген
жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, түскі үзіліссіз.
       Қабылдау   "электрондық"   кезек   тәртібімен,   қорғаншылық   немесе
қамқоршылықты   қажет   ететін   адамның   тұрғылықты   жері   бойынша   не
қамқорлыққа   жататын   мүліктің   орналасқан   жері   бойынша   жеделдетілген
қызмет көрсетусіз  жүзеге  асырылады,  портал арқылы электрондық кезекті
"брондауға" болады;
       3)   порталда:   жөндеу   жұмыстарын   жүргізуге   байланысты   техникалық
үзілістерді   қоспағанда,   тәулік   бойы   (Қазақстан   Республикасының   еңбек
заңнамасына   сәйкес   көрсетілетін   қызметті   алушы   жұмыс   уақыты
аяқталғаннан   кейін,   демалыс   және   мереке   күндері   жүгінген   жағдайда
өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі
жұмыс күнімен жүзеге асырылады).
      9. Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге және
Мемлекеттік   корпорацияға   жүгінген   кезде   мемлекеттік   қызметті   көрсету
үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес
нысан бойынша өтініш;
       2)  көрсетілетін  қызметті  алушының жеке  басын куәландыратын құжат
(жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      3) бала 2007 жылғы 13 тамызға дейін не Қазақстан Республикасынан тыс
жерде туылған жағдайда баланың туу туралы куәлігі;
      4) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес
нысан бойынша оқу орнынан анықтама.
       Құжаттар   салыстыру   үшiн   түпнұсқада   ұсынылады,   содан   кейiн
түпнұсқалар көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады;
      порталда:
       1)   көрсетілетін   қызметті   алушының   ЭЦҚ-сымен   немесе   бір   рет
пайдаланатын   құпиясөзбен   куәландырылған,   көрсетілетін   қызметті
алушының ұялы байланыс операторы ұсынған абоненттік нөмірі порталдың
есеп   жазбасына   тіркелген   және   қосылған   жағдайда,   электрондық   құжат
нысанындағы өтініш;
      2) оқу орнынан анықтаманың электронды көшірмесі.
       Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті  алушының "жеке
кабинетіне"   мемлекеттік   көрсетілетін   қызмет   нәтижесін   алу   күнін   және
уақытын   көрсете   отырып,   мемлекеттік   қызметті   көрсетуге   сұраудың
қабылданғаны туралы хабарлама жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын растайтын құжаттарының,
баланың туу туралы куәлігінің мәліметтерін (бала 2007 жылғы 13 тамыздан
кейін   туылған   жағдайда)   Мемлекеттік   корпорацияның   қызметкері
"электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйеден
алады.
       Егер   Қазақстан   Республикасының   заңдарында   өзгеше   көзделмесе,
көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорацияның қызметкері
мемлекеттік қызмет көрсету кезінде заңмен қорғалатын құпияны қамтитын,
ақпараттық жүйелердегі мәліметтерді пайдалануға келісім алады.
       Көрсетілетін  қызметті  беруші немесе  Мемлекеттік  корпорация арқылы
құжаттарды   қабылдау   кезінде   көрсетілетін   қызметті   алушыға   тиісті
құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді.
       Мемлекеттік   корпорацияда   дайын   құжаттарды  беру  жеке   куәлігін   (не
нотариалды   расталған   сенімхат   бойынша   оның   өкілі)   ұсыну   кезінде
құжаттарды қабылдау туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.
       Мемлекеттік  корпорация  бір  ай   ішінде  нәтижені  сақтауды қамтамасыз
етеді, содан кейін оны көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін
тапсырады.  Көрсетілетін   қызметті   алушы бір   ай  өткеннен  кейін  жүгінген
жағдайда   Мемлекеттік   корпорацияның   сұранысы   бойынша   көрсетілетін
қызметті   беруші   бір   жұмыс   күні   ішінде   дайын   құжаттарды   көрсетілетін
қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.
       Көрсетілетін   қызметті   алушы   осы   мемлекеттік   көрсетілетін   қызмет
стандартының   9-тармағына   сәйкес   құжаттардың   топтамасын   толық
ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған
жағдайларда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан
бас   тартады   және   осы   мемлекеттік   көрсетілетін   қызмет   стандартына   4-
қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат береді.
10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер:
       1)  көрсетілетін  қызметті   алушының мемлекеттік  көрсетілетін  қызметті
алу   үшін   ұсынған   құжаттардың   және   (немесе)   олардағы   деректердің
(мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
         2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет
көрсету   үшін   қажетті   ұсынылған   материалдардың,   объектілердің,
деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27
шілдедегі "Білім туралы" Заңы және "Білім беру ұйымдары желісінің кепілдік
берілген  мемлекеттік   нормативін   бекіту   туралы"  Қазақстан   Республикасы
Үкіметінің 2007 жылғы 21 желтоқсанадағы № 1256 Қаулысында белгіленген
талаптарға сәйкес келмеуі;
       3)  көрсетілетін қызметті  алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген
үкімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік
көрсетілетін   қызметті   алумен   байланысты   арнаулы   құқығынан   айырылуы
бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.
Мемлекеттік   қызмет   көрсету   мәселелері   бойынша   көрсетілетін   қызметті
берушінің   және   (немесе)   оның   лауазымды   адамдарының   шешімдеріне,
әрекетіне   (әрекетсіздігіне)   шағымдану:   шағым   көрсетілетін   қызметті
берушінің   басшысының   атына   не   осы   мемлекеттік   көрсетілетін   қызмет
стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша облыстардың,
республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиісті жергілікті атқарушы
органы (бұдан әрі – әкімдік) басшысының атына беріледі.
       Шағымдар   жазбаша   нысанда   пошта   немесе   көрсетілетін   қызметті
берушінің немесе әкімдіктің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.
       Жеке   тұлғаның   шағымында   оның   тегі,   аты,   әкесінің   аты   (болған
жағдайда), пошталық мекенжайы, байланыс телефоны көрсетіледі.
       Шағымды қабылдаған  адамның аты,  әкесінің  аты,  шағымға  жауап алу
мерзімі   және   орны   көрсетіліп,   көрсетілетін   қызметті   берушінің   немесе
әкімдіктің кеңсесінде тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) шағымның
қабылданғанын растау болып табылады.
      Мемлекеттік корпорация қолма-қол, сонымен бірге пошта арқылы келіп
түскен  шағымның   қабылданғанын   растау   оның   тіркелуі   (мөртабан,   кіріс
нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымның ілеспе
хатына қойылады) болып табылады.
       Көрсетілетін қызметті  берушінің, әкімдіктің мекенжайына келіп түскен
көрсетілетін   қызметті   алушының   шағымы   тіркелген   күнінен   бастап   бес
жұмыс  күні   ішінде   қарастыруға  жатады.  Шағымды  қарастыру  нәтижелері
туралы   дәлелді   жауап   көрсетілетін   қызметті   алушыға   пошта   арқылы
жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің, әкімдіктің кеңсесінде қолма-
қол беріледі.
       Көрсетілген   мемлекеттік   қызмет   нәтижелерімен   келіспеген   жағдайда,
көрсетілетін қызметті  алушы мемлекеттік  қызмет көрсету сапасын бағалау
және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
       Мемлекеттік  қызмет көрсету сапасын бағалау  және бақылау жөніндегі
уәкілетті   органның   атына   келіп   түскен   көрсетілетін   қызметті   алушының
шағымы тіркелген  күнінен  бастап  он  бес  жұмыс  күні   ішінде  қарастыруға
жатады.
       Сонымен   қатар,   көрсетілетін   қызметті   берушінің  және   (немесе)   оның
лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы
ақпаратты бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны
бойынша алуға болады.
      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда,
көрсетілетін   қызметті   алушы   Қазақстан   Республикасының   заңнамасында
белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
Көрсетілетін   қызметті   алушы   мемлекеттік   қызмет   көрсету   тәртібі   мен
жағдайы туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде, порталдағы
"жеке кабинеті", сондай-ақ, Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080
7777 арқылы алу мүмкіндігіне ие.
«Қаракемер ауылдық округі әкімі аппараты» ММ
 
Menu
Menu
Қазақстандағы ауа-райы

Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасы жөнінде пікіріңіз?

8526966
Бүгін
Кеше
Осы аптада
Өткен аптада
Осы айда
Өткен айда
Барлық кезеңде
28421
0
121371
8393060
204300
254380
8526966

Сіздің ІР: 34.226.234.20
Қазір: 2019-09-21 07:07:01
Счетчик joomla
ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС  ЖИНАҚ БАНКІ

ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС ЖИНАҚ БАНКІ

1404
http://www.akorda.kz/ru/events/akorda_news/press_conferences/statya-glavy-gosudarstva-vzglyad-v-budushchee-modernizaciya-obshchestvennogo-soznaniya
http://100esim.el.kz/ru
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы
http://www.enpf.kz/kz/elektronnye-servisy/
http://www.expo2017culture.kz/kz
Совет по конкурентноспособности Казахстана

Совет по конкурентноспособности Казахстана

Қазақстан Республикасының  «жасыл экономика»

Қазақстан Республикасының «жасыл экономика»

 СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

 «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

«ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

Қазақстанның ресми туризм порталы

Қазақстанның ресми туризм порталы

Бизнес аумағы

Бизнес аумағы

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Адалдық алаңы

Адалдық алаңы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

«Еңбекшіқазақ ауданы әкімінің аппараты» ММ
040402 Есік қаласы,
Жамбыл даңғылы, 21 «а»
Тел.: 8(72775) 7- 20 - 01
Факс: 8(72775) 7- 20 - 01
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Сайттың материалдарын пайдалану туралы

Жоғары көтеру