Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30

Decrease font size Default font size Increase font size

rss1

7 1
2
3
4
5
6
Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің сайтына қош келдіңіздер!                                   Мемлекеттік қызметке шақырамыз!                                 Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30                         
Негізгі бетЖаңалыктар"Еңбекшіқазақ ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасының жұмыс қорытындысы туралы".

"Еңбекшіқазақ ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасының жұмыс қорытындысы туралы".

              2014 жылғы 14 тамызда Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығына сәйкес салық және кеден органдарының функцияларын біріктіру жолымен, сондай-ақ оған қаржы полициясы органдарынан Экономикалық тергеу қызметінің функцияларын беру арқылы ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті құрылды. Мемлекеттік кірістер органдарының қызметі елдің экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз етуде маңызды орын алады. Еліміздің экономикасын дамыту, қоғамдағы әлеуметтік тұрақтылық, мемлекеттік бюджетке салықтық және кедендік төлемдердің тиімді түсуі, көлеңкелі экономикамен күрес, халықтың құқықтық сауаттылығы мен салықтық мәдениетін арттыру – осының барлығы мемлекеттік кірістер қызметі қызметкерлерінің ынталы жұмысы.

              Үш қызметті бірыңғай мемлекеттік органға біріктіру Мемлекет басшысының "Қазақстан - 2050 "Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" Жолдауында салық әкімшілігін ырықтандыру және кедендік әкімшілендіруді жүйелеу міндеті ретінде белгіленген. Бұл бизнес үшін кедергілерді азайтуға және кірістерді әкімшілендіруді сапалы жақсартуға жаңа кешенді тәсіл жолындағы басты нүкте болды.

            Мемлекеттік кірістер органдарының басты міндеті-салықтардың, кедендік төлемдердің және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің толық және уақтылы түсуін қамтамасыз ету, өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, көлеңкелі экономикаға қарсы күрес.

            Қазіргі әлемде салық түсімдері міндетті аударымдар болып табылады және әр түрлі деңгейдегі бюджет кірістерінің көп бөлігін қалыптастырады, олар кез келген мемлекеттің ақша қаражатының негізгі көзі болып табылады. Салықтар мен алымдарды уақтылы төлеу елдің экономикалық қауіпсіздігіне және жалпы қоғам өмірінің сапасына әсер етеді.

            Еңбекшіқазақ ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасына 2019 жылға арналған болжам 17 465 565 мың теңге сома мөлшерінде                   2018 жылғы болжаммен салыстырғанда – 15 218 082,0 мың теңге, болжам                2 247 483 мың теңгеге ұлғайды.

          2019 жылдың 6 айында мемлекеттік бюджетке 8 587 182,7 мың теңге көлемінде түсімдер қамтамасыз етілді, болжам бойынша 8 084 291,0 мың теңге, асыра орындау 502 891,7 мың теңге немесе 106,2% құрады, өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда өсу қарқыны 107,5% құрады немесе 600 816,3 мың теңге сомаға түсімдердің көбейді.

          Оның ішінде республикалық бюджет бойынша 3 500 554,9 мың теңге сомаға түсім қамтамасыз етілді, болжам бойынша 3 466 442,0 мың теңге, асыра орындалуы-3 500 554,9 мың теңге.  34 112,9 мың теңге немесе болжам 101,0 % орындалды, өсу қарқыны 101,5 % құрады немесе түсім 51 676,0 мың теңге сомасына көбейді.

          Жергілікті бюджет бойынша болжамның орындалуы 5 086 627,8 мың теңге сомасына қамтамасыз етілді, болжам бойынша 4 617 849,0 мың теңге, болжамнан тыс - 468 778,8 мың теңге немесе 110,2% түсті, өсу қарқыны 112,1% құрады немесе түсім 549 140,3 мың теңгеге өсті.

2016-2018 жылғы салық түсімдерінің көрсеткіштерін қарастырайық.

2016-2018 жылдарға арналған бюджет деңгейлері бойынша түсімдер кестесі:

 
 
 
   

2016 жыл

2017 жыл

2018 жыл

Болжам

2016 жыл

Нақты

түсім 

01.01.

2017

орындалу

болжам

2017 жыл

Нақты

түсім

01.01.

2018

орындалу.

болжам

2018 жыл

Нақты түсім

01.01.

2019

орындалу

Республикалық бюджкт қорытынды

5 299 589,0

5 389 386,6

101,7

5 045 041,0

5 109 269,6

101,3

6 527 842,0

6 527 928,0

100,0

Облыстық бюджет қорытынды

4 143 609,0

4 225 160,6

102,0

4 091 832,0

4 200 648,2

102,7

3 920 642,0

4 036 425,1

103,0

Аудандық бюджет

2 633 038,0

2 732 883,7

103,8

5 170 955,0

5 645 029,1

109,2

5 226 806,0

5 341 481,0

102,2

Жергілікті бюджет

6 776 647,0

6 958 044,3

102,7

9 262 787,0

9 846 182,5

106,3

9 147 448,0

9 354 075,5

102,3

Барлығы: МБ

12 076 236,0

12 347 430,9

102,2

14 307 828,0

14 955 452,1

104,5

15 218 082,0

15 753 502,0

103,5

 
 

            Кестедегідеректернегізінде түсімдердің жалпышамасыжылсайын ұлғайып келедідеген қорытынды жасауға болады. 2016 жылмен және 2018 жылмен салыстырғанда түсімдер 3 406 071,1 мың теңгеге артты.

           Жеңілдіктердің жаңа түрлері мен төмендетілген мөлшерлемелер ҚР Салық Кодексі 2018 белгілі бір салық төлеушілер үшін жаңа жеңілдіктерді қарастырды. Тауарлардың электрондық саудасын жүзеге асыратын салық төлеушілер үшін жеңілдік (мысалы, инстаграммадағы тауарлар саудасы). Жауап беруші: Рахимжан Гульмира Адилбековна Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің (бұдан әрі-кодекс) 91-бабына сәйкес жұмыс беруші қызметкердің нақты жұмыс істеген жұмыс уақытын есепке алуды жүзеге асыруға тиіс. Бұл жеңілдік 2025 жылға дейін әрекет етеді.

           Сондай-ақ, кейбір ставкалар төмендетілді, мысалы: 

- Патент бойынша жұмыс істейтін жеке кәсіпкерлер үшін мөлшерлеме 2-ден 1% - ға дейін төмендетілді, әлеуметтік салық алынып тасталды. 

- Әлеуметтік салық ставкасы 1,5% – ға төмендетілді-11-ден 9,5% - ға дейін (2025 жылға дейін)  

- Әлеуметтік аударым ставкасы – 3,5 % төмендеді.

            Сот шешімі бойынша заңды тұлғаларды тарату үшін ҚР жаңа Салық кодексі Мемлекеттік кіріс органдары сот шешімі бойынша заңды тұлғаларды тарату үшін шаралар қабылдай алатын негіздер тізбесін кеңейтті. Мысалы, салық есептілігін кемінде 5 жыл тапрсырмаған, ақшамен операциялар жасамаған, ҚҚС төлеуші ретінде есепте тұрмайтын, әлеуметтік төлемдер мен басқа да төлемдер бойынша берешегі жоқ заңды тұлғалар мәжбүрлеп таратылатын болады.

           МӘМС төлеудің жаңа ережелері 2018 жылдың 1 қаңтарынан 2020 жылға дейін жеке тұлғалар үшін МӘМС жарналары жойылды, азаматтық-құқықтық сипаттағы шарттар және т.б. бойынша табыс алатын өзін-өзі жұмыспен қамтыған тұлғалар үшін (жеке тұлғалар қызметкерлеріне аударымдар сақталған).

          БКМ бойынша. Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 16 ақпандағы № 206 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы "Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 27 қарашадағы № 1029 бұйрығы күшіне енді.

           Бұл бұйрық 2019 жылдың ішінде салық төлеушілер онлайнбақылау-кассалық машиналарды қолданатын қызмет түрлерін тоқсандық кеңейтуді көздейді. 2019 жыл ішінде тоқсан сайынғы негізде онлайн-БКМ қолдануға 633 қызмет түрі ауыстырылады: 

2019 жылғы 1 сәуірден бастап 323 қызмет түрі; 

2019 жылғы 1 шілдеден бастап 86 қызмет түрі; 

2019 жылғы 1 қазаннан бастап 224 қызмет түрі.

         Талап БКМ бойынша ақшалай есеп айырысуға қолданылмайды: 1) жеке тұлғалар; 2) адвокаттар мен медиаторлар; 3) қызметін жүзеге асыратын дара кәсіпкерлерге (акцизделетін тауарларды өткізушілерден басқа); патент бойынша 2020 жылдың 1 қаңтарына дейін; ашық сауда базарлары аумағындағы стационарлық емес сауда объектілері арқылы 2019 жылғы               1 қаңтарға дейін; 2020 жылдың 1 қаңтарына дейін бірыңғай жер салығын төлеу негізінде арнайы салық режимі шеңберінде; 4) билет бере отырып, қалалық қоғамдық көлікте тасымалдау бойынша Халыққа қызмет көрсету бөлігінде; 5) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің; 6) Екінші деңгейдегі банктер.

          Бірыңғай жиынтық төлем

 2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап жаңа салық - бірыңғай жиынтық төлем енгізілді.

          Бірыңғай жиынтық төлем-бұл өз бетінше жұмыспен айналысушылар мен бейресми жұмыспен айналысушылар үшін, заңға қарсы емес кез келген қызметті іс жүзінде тіркеуге мүмкіндік беретін оңайлатылған салық нысаны. Ол Банкте қажетті соманы төлей отырып, өзін кәсіпкер ретінде ресми тіркеуге және өз қызметін тоқтатуға, төлемді кейінге қалдыруға мүмкіндік береді. Бұл үшін ешқандай есептер немесе құжаттар дайындау қажет емес.

          Бірыңғай жиынтық төлемді төлеушілер ретінде кәсіпкерлік қызметті дара кәсіпкер ретінде тіркеусіз жүзеге асыратын, бір мезгілде мынадай шарттарға сәйкес келетін жеке тұлғалар танылады: 1) бірыңғай жиынтық төлемді төлейтін; 2) жалдамалы қызметкерлердің еңбегін пайдаланатын; 3) акцизделетін өнімді қоспағанда, салық агенттері болып табылмайтын жеке тұлғаларға ғана қызмет көрсетеді және (немесе) салық агенттері болып табылмайтын жеке тұлғаларға ғана акцизделетін өнімді қоспағанда, өзі өндірген жеке қосалқы шаруашылықтың өнімін өткізетін.

           Осылайша, ауыл шаруашылық қызметін көрсететін және (немесе) өз өнімін сататын жеке тұлғалар, басқа жеке тұлғалар төлейтін болады. Мысалы, егер қызметтер заңды тұлғаға және (немесе) жеке кәсіпкерге көрсетілетін болса, онда мұндай жеке тұлға - қызмет беруші қолдануға құқылы емес.

            Атап айтқанда, төлеушілер ретінде танылмайтындар                                     1) Коммерциялық жылжымайтын мүлік объектілерінің, сондай-ақ сауда объектілерінің, оның ішінде меншік, жалға алу, пайдалану, сенімгерлікпен басқару құқығындағы сауда объектілерінің аумағында көрсетілген қызмет түрлерін жүзеге асыратын тұлғалар; 2) тұрғын үйді қоспағанда, мүлікті мүліктік жалдауға (жалға алуға) беретін тұлғалар; 3) жеке практикамен айналысатын адамдар; 4) оралмандарды қоспағанда, шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар; 5) дара кәсіпкер ретінде мемлекеттік тіркелуі бар тұлғалар.

            Егер ол жалдамалы қызметкерлердің еңбегін пайдаланбаса, тек қана жеке тұлғаларға қызмет көрсетсе және қандай да бір белгілі бір сауда нүктесі болмаса, жылына 1 175 АЕК-тен аспайтын табыс табатын кез келген ниет білдірген азамат ЕЕС бағдарламасына қатыса алады немесе 2019 жылы бұл сома шамамен 2,9 миллион теңгені (айына 2 966 875 тг немесе 247 240 тг) құрайды. Басқаша айтқанда, бұл адамдар жұмыс істейтін немесе жалдауға, бірақ еңбек шартын жасайтын заңды тұлға. Бұл категорияға үй қызметкерлері, шақыру бойынша слесарлар, тұрмыстық техниканы, сантехниканы жөндеуді жүзеге асыратын тұлғалар, репетиторлар, күтушілер, отырғыштар, тапсырыс бойынша тоқу, әртістер – тамада, музыканттар, антивирустарды орнатушылар, омарташылар және тіпті өз бақшасынан артық тағамдарды сататын адамдар – сүт, картоп, бал кіреді. Қаласаңыз, төлемді үй шаруасындағы әйелдер де енгізе алады. Жеке тұлғалар осындай төлемді төлеу жүргізілген күннен бастап, айдың соңғы күніне дейін  төлеушілер болып танылады.

             Қазіргі уақытта жеке тасымалдаумен айналысатын тұлғалар (таксистер) бірыңғай жиынтық төлемді төлеушілер бола алады ма деген сұраққа қатысты салық төлеушілерден көптеген сұрақтар келіп түсуде. "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі № 476-ІІ Заңының 1 - бабына сәйкес, таксимен тасымалдаушы-жолаушыларды және багажды таксимен тасымалдау жөнінде қызмет көрсететін жеке кәсіпкер немесе заңды тұлға. Заңнама нормаларын басшылыққа ала отырып, таксист өз қызметін жеке тұлға ретінде жүзеге асыра алмайды, ол міндетті түрде жеке кәсіпкер ретінде тіркелуі тиіс.

             Қазақстанның кез келген банкінде, сондай-ақ "Қазпошта"бөлімшелерінде ЕСП төлеуге болады. Ол үшін жеке куәліктің түпнұсқасы қажет. Ол банктерге жүгінеді және өзінің ЖСН бойынша ақшаны "Азаматтарға арналған үкімет"Мемлекеттік корпорацияның банктік шотына аударады. Төлем белгілеу кодтарының бірыңғай жіктеуішінде коды "183"бөлініп қойған. "Адамның табысы тұрақсыз. Егер оның табысы қазір болса, ол, егер кірістің келесі айларында болмаса, ол оны төлемеуі мүмкін. Табыс қайтадан пайда болған соң, ол қайтадан төлей алады". Бұл жағдайда төленген айда жеке тұлға төлеуші болып есептеледі, ал келесіде төлемді қайта бастағанға дейін - жоқ. Төлеуші ЕСП төлеуге мүмкін ай, мүмкін, келесі ай, тоқсан немесе жарты жыл ішінде ең бастысы, ол кезде төлеуші болады.

              ЕСП ақшасы қайда түседі? 

        Бұрын айтылғандай, бірыңғай жиынтық төлем төлемнің бірден төрт міндетті біріктіреді "Мысалға, жеке тұлға 2 525 теңге төлейді. Бұл сома бірінші кезекте"Азаматтарға арналған үкімет" шотына түседі. Мемлекеттік корпорация бұл ақшаны төрт санатқа бөледі: 10 пайызға немесе 253 теңге жұмсалады түрінде жергілікті бюджетке ЖТС, 20 пайыз немесе 505 теңге, мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына адам атына түседі, 757 теңге және қалған 40 пайыз, 1 010 теңге - міндетті әлеуметтік-медициналық сақтандыру қорына".

               Баж төлеуден қандай пайда немесе артықшылықтар бар? 

        ОСП төлеушілерінде еңбек өтілі белгіленуіне байланысты жоғары мөлшерде базалық зейнетақы алу мүмкіндігі пайда болады. Олар МӘМС енгізілгеннен кейін толық көлемде медициналық қамтамасыз етіледі. Сондай-ақ, олар мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорынан толық көлемде төлемдер алатын болады, мысалы, жүктілік, бала туу және бір жасқа дейінгі бала күтімі, Мүгедектігі бойынша, еңбек ету қабілетінен айрылған жағдайда, асыраушысының қайтыс болу жағдайы бойынша, жұмыссыздық бойынша, бала асырап алу кезінде және басқа да жағдайларда төлемдер. Өздеріңіз білесіздер, ұлттық қорға төлеуді жүзеге асырады және ана болу, бір жылға дейін бала күтіміӘлеуметтік сақтандыру қорына ақша аударатын азаматтар аталған төлемдерді, мысалы, жұмыс істемейтін әйелдермен салыстырғанда жоғары мөлшерде алады. Сондықтан бұл шара азаматтардың осы санаты үшін қолдау мен әлеуметтік қорғауды арттыруға мүмкіндік береді".

            Салықтық рақымшылық 

         2018 жылғы 5 қазандағы "Қазақстандықтардың әл-ауқатын арттыру: табыстар мен өмір сүру сапасын арттыру" атты Қазақстан халқына Жолдауында Мемлекет басшысы 2019 жылғы 1 қаңтардан бастап негізгі салық сомасын төлеген жағдайда өсімақылар мен айыппұлдарды есептен шығару жолымен шағын және орта бизнес субъектілері үшін салықтық рақымшылық жасау туралы тапсырма берді.

        Салық төлеушілер салық заңдарында белгіленген төлем мерзімдері өткен салық сомасын төлеу құқығын беру жөніндегі бірқатар іс-шаралар салық амнистиясы деп аталады. Тәуелсіз Қазақстан тарихында кәсіпорындардың қаржы-шаруашылық қызметін сауықтыру үшін өсімпұлдар мен айыппұлдарды есептен шығару бойынша салықтық рақымшылық жасау бизнеске жинақталған борыштардан арылуға және заңды коммерциялық қызметті жалғастыруға мүмкіндік бере отырып (1997-1999 жылдары, 2011 және 2015 жылдары) жүргізілді. Соңғы екі акция шеңберінде (2011 және 2015 жылдар) жалпы сомасы 143,7 млрд.теңгеге өсімпұлдар мен айыппұлдар бойынша берешек сомасы есептен шығарылды, оның ішінде 2011 жылы -23,1 млрд. теңге, 2015 жылы - 120,6 млрд. теңге.

           2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап шағын және орта бизнес субъектілері үшін 2018 жылдың 1 қазанына негізгі борышты 2019 жылдың 31 желтоқсанына дейін өтеу шартымен өсімақылар мен айыппұлдарды есептен шығару жолымен салықтық рақымшылық жүргізуді қарастыратын заң күшіне енді.

         Рақымшылыққа жатпайтын: мониторингке жататын ірі салық төлеушілер, жер қойнауын пайдаланушылар(жерасты суларын, емдік балшықты өндіру құқығына ие болғандықтан ғана осындай болып табылатын жер қойнауын пайдаланушыларды қоспағанда), акцизделетін өнім өндірушілер; кәсіпкерлік қызметті, жекеше нотариустың, жеке сот орындаушысының, адвокаттың, кәсіби медиатордың қызметін жүзеге асыруға байланысты пайда болған салық берешегін қоспағанда, жеке тұлғалар.

           Алдын ала деректер бойынша жалпы республика бойынша 90 077 орта және шағын бизнес субъектілері (31 210 заңды тұлғалар және 58 867 жеке кәсіпкерлер) рақымшылық жасауға жатады. Бұл ретте есептен шығаруға жататын өсімпұлдардың жалпы сомасы - 122,9 млрд.теңгені, айыппұлдар – 7,3 млрд. теңгені құрайды, олар 210,4 млрд. теңге мөлшерінде негізгі борыш төленген жағдайда есептен шығарылады.

            Алматы облысы бойынша алдын ала деректер бойынша 2018 жылғы 1 қазандағы жағдай бойынша 5,2 млрд.теңге салық берешегі бар 9 608 орта және шағын бизнес субъектісі рақымшылық жасауға жатады. Есептен шығаруға жататын өсімпұлдардың жалпы сомасы 1,5 млрд.теңгені, айыппұлдар – 102,7 млн. теңгені құрайды, олар негізгі борышты 3,6 млрд. теңге мөлшерінде төлеген жағдайда есептен шығарылады. 2019 жылғы 10 ақпандағы жағдай бойынша 3 781 салық төлеуші берешек сомасын өтеген.

 

Еңбекшіқазақ  ауданы  бойынша

Мемлекеттік  кірістер  басқармасы

Menu
Menu
Қазақстандағы ауа-райы

Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасы жөнінде пікіріңіз?

8526192
Бүгін
Кеше
Осы аптада
Өткен аптада
Осы айда
Өткен айда
Барлық кезеңде
27647
0
120597
8393060
203526
254380
8526192

Сіздің ІР: 18.204.2.53
Қазір: 2019-09-21 03:00:27
Счетчик joomla
ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС  ЖИНАҚ БАНКІ

ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС ЖИНАҚ БАНКІ

1404
http://www.akorda.kz/ru/events/akorda_news/press_conferences/statya-glavy-gosudarstva-vzglyad-v-budushchee-modernizaciya-obshchestvennogo-soznaniya
http://100esim.el.kz/ru
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы
http://www.enpf.kz/kz/elektronnye-servisy/
http://www.expo2017culture.kz/kz
Совет по конкурентноспособности Казахстана

Совет по конкурентноспособности Казахстана

Қазақстан Республикасының  «жасыл экономика»

Қазақстан Республикасының «жасыл экономика»

 СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

 «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

«ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

Қазақстанның ресми туризм порталы

Қазақстанның ресми туризм порталы

Бизнес аумағы

Бизнес аумағы

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Адалдық алаңы

Адалдық алаңы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

«Еңбекшіқазақ ауданы әкімінің аппараты» ММ
040402 Есік қаласы,
Жамбыл даңғылы, 21 «а»
Тел.: 8(72775) 7- 20 - 01
Факс: 8(72775) 7- 20 - 01
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Сайттың материалдарын пайдалану туралы

Жоғары көтеру