Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30

Decrease font size Default font size Increase font size

rss1

7 1
2
3
4
5
6
Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің сайтына қош келдіңіздер!                                   Мемлекеттік қызметке шақырамыз!                                 Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30                         
Негізгі бетЖаңалыктар"Болашаққа көзқарас: 10 жаңа міндеттер"

"Болашаққа көзқарас: 10 жаңа міндеттер"

             

Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаев өзінің Жолдауында, бізге жаңа әлем көшбасшылар қатарында болу үшін алда не жасау керек екенін айтты:

БІРІНШІ. Индустрияландыру жаңа технологияларды енгізуге көшбасшы болуға тиіс

Өнімдерді экспорттауға баса назар аудара отырып, біздің кәсіпорындарды жаңғыртуға және цифрландыруға бағытталған жаңа құралдарды әзірлеу және тестілеу қажет.

Екінші. Ресурстық әлеуетті одан әрі дамыту

Кәсіпорындардың энергия тиімділігіне, сондай-ақ энергия өндірушілердің өздері үшін экологиялық таза және тиімділігіне қойылатын талаптарды арттыру маңызды. Біз 2030 жылға қарай Қазақстандағы баламалы энергия үлесін 30% -ға дейін арттыруды мақсат етіп қойдық

Үшінші. «Ақылды технологиялар» - агроөнеркәсіптік кешенді дамытуда серпіліс жасау мүмкіндігі.

Шикізатты өңдеуді қамтамасыз ету және әлемдік нарыққа жоғары сапалы дайын өніммен кіру қажет. Аграрлық ғылымды дамытуға баса назар аудару қажет. Ол ең алдымен жаңа технологияларды беру және олардың отандық жағдайларға бейімделуімен айналысу керек.

Төртінші. Көліктік-логистикалық инфрақұрылымның тиімділігін арттыру.

Жалпы, Қазақстан арқылы 2017 жылы тауарларды транзит 17% -ға артып, шамамен 17 млн. тоннаны құрады. Міндет - транзиттен жыл сайын кірістерді 2020 жылы 5 миллиард долларға жеткізу. Бұл мемлекеттің инфрақұрылымға жұмсаған қаржысын қысқа мерзімде қайтаруға мүмкіндік береді. Онлайн режімінде тауарлардың қозғалысын қадағалау және олардың транзиті, сондай-ақ кедендік операцияларды жеңілдету үшін блок секілді цифрлық технологияларды кеңінен енгізуді қамтамасыз ету қажет. Интеллектуалды транспорт жүйесін енгізу керек.Бұл көлік ағындарын тиімді басқару және инфрақұрылымды одан әрі дамыту қажеттілігін анықтауға мүмкіндік береді. Ішкі аумақтық ұтқырлықты жақсарту үшін жергілікті жол желісін жөндеу мен қайта құруды қаржыландыруды арттыру қажет. Ол үшін жыл сайын бөлінген бюджет қаражатының жалпы көлемі орта мерзімді перспективада 150 млрд. теңгеге дейін жеткізілуі тиіс.

Бесінші. Құрылыста және коммуналдық секторда заманауи технологияларды енгізу.

Тұрғын үймен қамтамасыз ету соңғы 10 жылда бір тұрғынға 30% -ға өсті және қазір 21,6 шаршы метрді құрайды. Бұл көрсеткішті 2030 жылы 30 шаршы метрге дейін жеткізу керек. Ғимараттардың сапасына, қоршаған ортаға деген ықыласына және энергия тиімділігіне деген жоғары талаптарды белгілеу қажет.Ғимарат пен қолданыстағы үйлер мен инфрақұрылымды басқарудың зияткерлік жүйелерімен жабдықтау керек. Әкімдер мемлекеттік-жеке меншік әріптестік негізінде тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымды жаңғырту мәселелерін белсенді түрде шешуге тиіс.Ауылдық елді мекендерді сапалы ауыз сумен қамтамасыз ету мәселесін шешу үшін Үкіметке жыл сайын бұл жұмыс үшін барлық көздерден кемінде 100 млрд. теңге қажет.

Алтыншы. Қаржы секторын «қайта жүктеу».

Банк портфелін «нашар» кредиттерден тазартуды аяқтау қажет. Жеке тұлғалардың банкроттық туралы заңын қабылдауды тездету қажет. Акционерлердің еншілес компаниялар мен жеке тұлғалардың пайдасына банктерден ақша қаражаттарын алу ауыр қылмыс болуы тиіс.

Жетінші. Адами капитал - жаңғыртудың негізі.

Мектепке дейінгі білім беруде 2019 жылдың 1 қыркүйегіне дейін балаларды ерте дамыту, әлеуметтік дағдыларды дамыту және өзін-өзі тану дағдыларын дамыту бағдарламалары үшін бірыңғай стандарттарды енгізу қажет. Орта білім беруде жаңартылған мазмұнға көшу басталды, ол 2021 жылы аяқталады. Барлық өңірлерде мектеп оқушыларының сарайына негізделген барлық қажетті инфрақұрылымы бар балалар технопарктерінің және бизнес-инкубаторлар желісін құру қажет, оның ішінде компьютерлер, зертханалар, 3D принтерлер.2025 жылға дейін латын әліпбиіне көшудің айқын кестесі білімнің барлық деңгейлерінде белгіленуі керек. 2019 жылдан бастап 10-11 сыныптарда ағылшын тілінде жеке жаратылыстану пәндерін оқытуға көшу басталады. Заманауи денсаулық сақтау аурухананың қымбат емделуіне емес, аурулардың алдын алуға көп көңіл бөлуі керек.Мемлекеттiк медициналық сараптама жүргiзу үшiн негiзсiз созылмалы ауруларды басқаруға қашықтан диагностиканы, сондай-ақ амбулаториялық емдеудi тиiмдi және қымбатқа түсiру қажет. Онкологиялық аурулармен күрес бойынша кешенді жоспарды қабылдау, ғылыми онкологиялық орталық құру қажет. Кардиология, туберкулезді және акушерлікпен айналысқан жұмыстарды орындау қажет.

Қоғамдық денсаулық сақтау біртіндеп халықтың, мемлекет пен жұмыс берушілердің бірлескен жауапкершілігіне негізделген міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне ауысады. Еңбек нарығының тиімділігін қамтамасыз ету, әрбір адам өзінің әлеуетін жүзеге асыра алатын жағдайларды жасау маңызды. Адамдарды өнімді жұмысқа тарту - бизнес бастау немесе жаңа мамандық алу және жұмысқа орналасу үшін көбірек мүмкіндіктер беру қажет.Вакансиялар мен жұмыс іздеушілер туралы барлық ақпарат біріктірілуі қажет болған жағдайда, бірыңғай электрондық еңбек биржасын толық көлемде енгізу қажет. Электрондық еңбек биржасы туралы заң 2018 жылдың 1-ші сәуіріне дейін қабылданады. Зейнетақылық жүйе енді еңбек кітапшасына толықтай байланысты. Ол жұмыс істеген сайын, ол зейнетке көбірек ие болады. Осыған байланысты барлық қазақстандықтар өздерінің еңбек қызметін заңдастыруға байыпты қарау керек.

Сегізінші. Тиімді мемлекеттік басқару.

Іскерлік ахуалды, әсіресе өңірлік деңгейде жақсарту үшін күшті әрекет қажет. Үкімет көлеңкеден тартып, бизнеске қолдау көрсету үшін жүйелік шаралар пакетін дайындауы керек. Ол жекешелендіру жоспарын іске асыруды жеделдетіп, мемлекеттік органдардың бағынысты ұйымдарының санын қысқарту арқылы оны кеңейту керек. Шығарылған қаражат мемлекеттік масштабтағы шкала бойынша мемлекеттік қызметкерлер үшін жаңа төлем жүйесін енгізуге бағытталуы тиіс. Ол мемлекеттік қызметшілердің жалақыларындағы өңірлер мен орталықтан үйлесімсіздікті азайтады, сондай-ақ жұмыс сипатын және оның тиімділігін ескереді.Фискалдық орталықсыздандыру шеңберінде корпоративтік табыс салығын шағын және орта бизнес субъектілерінен облыстық бюджеттерге беру мәселесін шешу қажет. 2018 жылдың 1 қаңтарынан бастап облыстық маңызы бар қалаларда 2 мыңнан астам адам тұратын ауылдар мен ауылдық округтерде заңнама жергілікті өзін-өзі басқарудың тәуелсіз бюджетін және муниципалдық меншікті енгізуді көздейді. 2020 жылдан бастап осы нормалар барлық елді мекендерде жұмыс істейтін болады.

Тоғызыншы. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес пен заңның үстемдігі.

Сот және құқық қорғау жүйелерін институционалдық реформалау жүргізілуде, заңнама оның қуғын азайту, қылмыстық сот iсiн азаматтардың құқықтарын жақсартылған қорғауды қамтамасыз ережелер енгізілген. сотқа дейінгі сатысында заңгерлер мен сот бақылау құқықтары. құқық қорғау органдарының өкілеттігі мен жауапкершілігін бөлді. Қоғамдық тәртіп пен қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы белсенді, азаматтардың жаппай болу орындарда трафик бақылау ақылды бейнебақылау және тану жүйесін жүзеге асыру қажет.

Оныншы.«Ақылды ел» үшін «ақылды қалалар».

Қала ортасын басқаруды «Ақылды қала» тұжырымдамасының негізінде және қалаға көшетін адамдардың құзыреттілігін дамыту негізінде кешенді түрде іске асыру қажет.

                                      

                                                                                       Еңбекшіқазақ ауданы бойынша

                                                                                      мемлекеттік кірістер басқармасының

                                                                                      ұйымдастыру жұмыстары бөлімінің

                                                                                       бас маманы Мергенбаева Т.Т.

Menu
Menu
Қазақстандағы ауа-райы

Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасы жөнінде пікіріңіз?

6551423
Бүгін
Кеше
Осы аптада
Өткен аптада
Осы айда
Өткен айда
Барлық кезеңде
37546
0
37546
6448793
90095
172307
6551423

Сіздің ІР: 54.161.100.24
Қазір: 2018-10-17 12:18:12
Счетчик joomla
ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС  ЖИНАҚ БАНКІ

ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС ЖИНАҚ БАНКІ

http://www.akorda.kz/ru/events/akorda_news/press_conferences/statya-glavy-gosudarstva-vzglyad-v-budushchee-modernizaciya-obshchestvennogo-soznaniya
http://100esim.el.kz/ru
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы
http://www.enpf.kz/kz/elektronnye-servisy/
http://www.expo2017culture.kz/kz
Совет по конкурентноспособности Казахстана

Совет по конкурентноспособности Казахстана

Қазақстан Республикасының  «жасыл экономика»

Қазақстан Республикасының «жасыл экономика»

 СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

 «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

«ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

Қазақстанның ресми туризм порталы

Қазақстанның ресми туризм порталы

Бизнес аумағы

Бизнес аумағы

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Адалдық алаңы

Адалдық алаңы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

«Еңбекшіқазақ ауданы әкімінің аппараты» ММ
040402 Есік қаласы,
Жамбыл даңғылы, 21 «а»
Тел.: 8(72775) 7- 20 - 01
Факс: 8(72775) 7- 20 - 01
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Сайттың материалдарын пайдалану туралы

Жоғары көтеру