Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30

Decrease font size Default font size Increase font size

rss1

7 1
2
3
4
5
6
Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің сайтына қош келдіңіздер!                                   Мемлекеттік қызметке шақырамыз!                                 Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30                         
Негізгі бетМемлекеттік қызметБос лауазымға жалпы конкурстар Еңбекшіқазақ ауданының әкімдігі «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға жалпы конкурс жариялайды

Еңбекшіқазақ ауданының әкімдігі «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға жалпы конкурс жариялайды

Индекс 040400Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы, Жамбыл даңғылы№21аанықтама телефоны/факс:+7(72775)7-22-14,7-21-69электрондық пошта: a.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., БСН: 001140002379

 

Құжаттарды қабылдау мерзімі:7 жұмыс күні, ол жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі. 

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:

1) Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы «Мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасудың кейбір мәселелері туралы» № 40 бұйрығының (әрі қарай-Қағидалар) 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысанда толтырылған "Б" корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;

3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.

"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға "Халықааралық бағдарламалар орталығы" Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген "Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген "Наркологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

2019 жылғы 1 ақпаннан бастап персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) "Е-қызмет" интегралды ақпараттық жүйесі арқылы кандидаттың:

1) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификаттың;

2) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы қорытындының бар болуын тексереді.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не "Е-gov" электронды үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы арқылы берілген жағдайда құжаттардың түпнұсқасы немесе нотариалдық куәландырылған көшірмелері әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей беріледі.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілер тапсыратын құжаттар:

  1. осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

  1. тиісті персоналды басқару қызметімен құжат тапсырғанға дейін бір айдан аспайтын уақытта расталған қызметтік тізім;

  1. Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не "Е-gov" электронды үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы арқылы берілген жағдайда құжаттардың түпнұсқасы немесе нотариалдық куәландырылған көшірмелері әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей беріледі.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын), Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.

Әңгімелесу өтетін орны:  Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы, Жамбыл даңғылы№21а

         Байқаушы мен сарапшының конкурстық комиссия отырысына қатысуы:

Байқаушы ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Сарапшы ретінде мемлекеттік мекеменің қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда, соның ішінде ғылым саласында жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

  Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.

«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға үміткерлерды Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі мен заңнамаларын білуге арналған тестілеу бағдарламалары

      3) үшінші бағдарлама C-R-5, E-4, E-5, E-R-4, E-R-5, E-G-3, E-G-4 санаттарына арналған және келесіні қамтиды:

      Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілін білуге арналған тест                  (20 сұрақ), ұзақтығы 20 минут;

      Қазақстан Республикасының Конституциясын (15 сұрақ), "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" (15 сұрақ), "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" (15 сұрақ), "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" (15 сұрақ), "Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы" (15 сұрақ), "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" (15 сұрақ) Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) (10 сұрақ) бiлуге арналған тестер.

      Үшінші бағдарлама бойынша тестілеуді өту мәндері барлық нормативтік құқықтық актілер бойынша сұрақтардың жалпы санынан (100 сұрақ) кем дегенде 50 дұрыс жауапты және әрбір нормативтік құқықтық актілер бойынша кем дегенде 5 дұрыс жауапты құрайды.

      Үшінші бағдарлама бойынша Қазақстан Республикасының заңнамаларын білуге арналған тестерді орындау үшін жалпы уақыт 85 минутті құрайды.

       «Б» корпусының лауазымына үміткерлердің жеке қасиеттерін бағалауға арналған тестілеу: стресске орнықтылық (10 тапсырма), бастамашылдық (10 тапсырма), жауапкершілік (10 тапсырма), қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану (10 тапсырма), адалдық (10 тапсырма), өздігінен даму (10 тапсырма), жеделділік (10 тапсырма), ынтымақтастық және әрекеттестік (10 тапсырма), қызметті басқару (10 тапсырма), шешім қабылдау (10 тапсырма), көшбасшылық (10 тапсырма), стратегиялық ойлану (10 тапсырма), өзгерістерді басқару (10 тапсырма) деңгейін анықтауға арналған тапсырмалардан тұрады.

Тестілеу сондай-ақ растық деңгейін анықтауға арналған сұрақтарды қамтиды.

Жеке қасиеттерді бағалауға арналған тестілеуді өту мәні растық деңгейі бойынша кем дегенде 50% құрайды.

Тесттерді орындау үшін жалпы уақыт 100 минутты құрайды.

 

Е-R-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі. 

Мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару; 

Жоғары немесе жоғарыдан кейінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.         

  1. Еңбекшіқазақ аудандық  дене шынықтыру және спорт бөлімінің бас маманы, Е - R - 4 санаты, 025-02индекс лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 95275  бастап 128836 тг дейін.

Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімбілім (алғашқы әскери дайындық және/немесе дене шынықтыру және спорт); әлеуметтік ғылымдары, экономика және бизнес (мемлекеттік және жергілікті басқару және/немесе жобаны басқару)                                                                                                                               

           Функционалдық міндеттері:Ауданда спорт ұйымдарының жұмыстарын үйлестіреді,бөлімнің ағымдық және болашақ жоспарын құрастырады,дене тәрбиесі және спорттың күнтізбелік жоспарын бекітумен және жүзеге асыруымен айналысады.Функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда ұйымдастыру,жоспарлау және болжамдау,дене тәрбиесі және спорт мәселелері бойынша стратегиялық жоспарлар әзірлейді.Бөлiмдегi құқықтық жұмыстардың жүргiзiлу жағдайы; барлық меншiк үлгiсiндегi шаруашылық жүргiзушi субъектiлермен, құқық қорғау органдарымен, сондай–ақ заң қызметi мекемелерiмен өзара iс-қатынасы.WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. Еңбекшіқазақ аудандық  ветеринария  бөлімінің бас маманы, Е - R - 4 санаты, 016-04индекслауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 95275  бастап 128836 тг дейін.

Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімветеринария (ветеринарлық медицина және/немесе ветеринарлық санитария  )

                        Функционалдық міндеттері:- Қазақстан Республикасы «Ветеринария туралы» және басқа-да қолданыстағы заңдардың,  нормативтіқ-құқықтық  актілердің,  ветеринарлық іс-шаралармен  жұмыстардың  тиімділігі мен  пәрменділігің арттыруға  бағытталған  шешімдердің орындалуына  бақылау мен іске асырылуын қамтамасыз етеді және ұйымдастырады;

-тиісті әкімшілік-аумақтық бірлікте халықтың денсаулығын адам мен жануарларға ортақ  аурулардан қорғау және малдарды  емдеу  жөніндегі  іс-шараларды үйымдастыру;

-  үәкілетті  органмен келісім бойынша тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің  аумағында ветеринариялық-санитариялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі ветеринариялық іс-шаралар жоспарын дайындау;

 - ветеринария  саласында жеке және заңды тұлғалар қызметті жүзеге асырған кезінде қоршаған ортаны ластаудың алдын-алу және оны жою шараларын  қамтамасыз етеді ;

- ветеринариялық препараттардың  республикалық қорын қоспағанда, жануарлардың аса қауіпті және энзоотиялық ауруларының профилактикасы бойынша ветеринариялық препараттарды сақтау мен  қолдану жөнінде іс-шараларды  жүргізу;

- Қ.Р «Ветеринария туралы» Заңына сәйкес  тиісті әкімшілік-аумақтық бірлікте  ветеринариялық режимді белгілеу және алу жөніндегі  аудан әкімдігінің  қаулысын дайындап,  қойылған  ветеринарлық  режімінің  /карантин, шектеу/ шарттары мен тәртібінің  орындалуын  қамтамасыз ету;

- малдардың және құстардың жұқпалы ауру  пайда болған  кезде  жергілікті атқарушы  органымен  құрылған  эпизоотияға қарсы  комиссия  жұмысына  қатысу; 

- адамдар мен малдардың   денсаулығына  қауіп келтіретін малдарды, мал  өнімдерін алусыз  залалсыздандыру немесе  алып қоюды,  жеткізуды және жоюды ұйымдастырады,   ветеринариялық   талаптарға сәйкес  сойылған ауру  малдардың  өнімдерін  қолдану  ретін  анықтайды;

-  Қ.Р.  ветеринария саласындағы  заңнамасында  белгіленген  тәртіппен  ветеринариялық есепті  алуды және  есептілікті жүргізуды, жинақтауды, талдауды жүзеге асырады және  оларды үәкілетті  органға  табыс етеді;    

 - ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жәніндегі іс-шараларды  үйымдастырып, өткізу және  ауыл ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру бойынша мәліметтерді және компьютерлік  дереккорды жүргізуды  ұйымдастыру;

-елді мекендердегі мал көмінділердің  іске қосылуын және олардың  ветеринария  талаптары бойынша  күтіп ұсталуын  ұйымдастырады;

- халықтың арасында ветеринария бойынша  ағарту  жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу;тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында жануарлардың жұқпалы және жұқпалы емес аурулары бойынша  эпизоотиялық жағдайды  зерделейді;

- белгіленген тәртіппен эпизоотияға қарсы  төтенше комиссиялар құру туралы ұсынысты   шығару;

- мұдделі тұлғаларды өткізілетін мал дәрігерлік  іс-шаралар,  қабылданған ережелер мен  мал дәрігерлік  саласындағы  басқа да  нормативтік- құқықтық  актілері туралы  ақпараттармен  қамтамасыз етеді;

.WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

 

  1. Еңбекшіқазақ аудандық  ауылшаруашылық бөлімінің бас маманы, Е - R - 4 санаты,026-05индекс лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 95275  бастап 128836 тг дейін.

Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім: ауыл шаруашылық ғылымдары (жеміс-көкөніс шаруашылығы және/немесе ауыл шаруашылығының механизациясы және/немесе агрономия және/немесе топырақтану және агрохимия және/немесе мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы және/немесе аңшылықтану және аң шаруашылығы және/немесе балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау және/немесе су ресурстары және суды пайдалану және/немесе аграрлық техника және технология және/немесе орман ресурстары және орман шаруашылығы және/немесе жерді мелиорациялау, баптау және қорғау және/немесе ауыл шаруашылығын энергиямен қамтамасыз ету және/немесе өсімдік қорғау және карантин және/немесе агроэкология және/немесе өсімдіктану ғылымында ауылшаруашылығының биотехнология және селекциясы және/немесе агрохимия және/немесе агроинженерия және/немесе ауылшаруашылық биотехнология және селекция және/немесе астық өндеу технологиясы және сақтау және/немесе фермерлік іс және/немесе орман-инженерлiк iс және/немесе орман және бақ-саябақ шаруашылығы және/немесе орман шаруашылық ісі және/немесе ихтиология, балық өсіру шаруашылығы және/немесе зооинженер-менеджер және/немесе ауыл шаруашылық, ветеринария және экология және/немесе ветеринарлық фельдшер-инспектор); техникалық ғылымдары мен технологиялар (биотехнология және/немесе органикалық заттардың химиялық технологиясы және/немесе бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы және/немесе азық- түлік өнімдерінің технологиясы және/немесе қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы (сала бойынша)); ветеринария (зоотехния және/немесе ветеринарлық медицина және/немесе ветеринарлық санитария   және/немесе ветеринарлық фельдшер және/немесе ветеринария); білім (химия және/немесе биология); қызметтер (кадастр және/немесе жерге орналастыру); әлеуметтік ғылымдары, экономика және бизнес (менеджмент және/немесе мемлекеттік және жергілікті басқару және/немесе жобаны басқару); жаратылыстану ғылымдары (биология  және/немесе химия және/немесе экология және/немесе гидрология және/немесе метеорология)

           Функционалдық міндеттері:меншік нысанына қарамастан, барлық шаруашылық жүргізуші субъектілеріндегі мал шаруашылығында асыл  тұқымды малдардың гендік қорын сақтау, іріктеу, мал басының санын арттыру жұмыстарының перспективалық жоспарларын жүзеге асыруға қатысады; барлық меншік нысанындағы шаруашылықтардың мал өнімдері өндірісіндегі алдыңғы қатарлы технология мен ғылым жетістіктерін енгізу жөніндегі шараларына қатысады; асыл тұқымды мал шаруашылығы бойынша ведомстволық статистикалық есебін бекітілген нұсқа бойынша жүргізеді;өсіретін төлдің ұдайы өндірісі үшін сатып алуды, ұстауды ұйымдастырады; ірі қара малды қолдан ұрықтандыруды ұйымдастыру бойынша жұмыстарды және есепті жүргізеді, облыстық ауыл шаруашылық департаментіне ай сайын есеп береді; ай сайын 24-АШ нысынындағы есебін дайындайды. Мал шаруашылығы өнімдерінің сапасы және өнімділігін арттыру бойынша – субсидия алу  үшін   қажетті құжаттарды дайндап облыстық басқармаға өткізу. Түрлі субсидиялық құжаттарды дайындап облыстық басқармаға өткізу.

 

E-R-5 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

      жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;

      мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

      жұмыс тәжірибесі талапетілмейді

 

  1. Еңбекшіқазақ аудандық  ішкі саясат  бөлімінің жетекші маманы, Е - R - 5 санаты, 017-04индекслауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 79950 бастап 108651 тг дейін.

Білімі: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімбілім (құқық және экономика негіздері және/немесе тарих және/немесе география және/немесе педагогика және психология және/немесе казахская филология ); қызметтер (әлеуметтік жұмыс); құқық (халықаралық құқық және/немесе құқықтану және/немесе құқық және/немесе азаматтық құқық және/немесе құқық (құқықтану)); гуманитарлық ғылымдары (филология және/немесе тарих және/немесе мәдениеттану және/немесе дінтану және/немесе шығыстану және/немесе шетелдік филологиясы және/немесе теология және/немесе исламтану); әлеуметтік ғылымдары, экономика және бизнес (журналистика және/немесе саясаттану және/немесе психология және/немесе әлеуметтану және/немесе аймақтану және/немесе қоғамдық байланыс және/немесе журналистика, қоғаммен байланыс және/немесе мемлекеттік және жергілікті басқару және/немесе жобаны басқару)                       

Функционалдық міндеттері:Аудан әкімдігі жанындағы әйелдер ісі және отбасылық – демографиялық саясат жөніндегі Комиссияның жұмысын жүргізеді. Аудандық негізгі шараларды, ағымды және болашақтағы жұмыс жоспарларды құру және оның сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Бөлімдегі кадрлық жұмыстар мен қызметкерлердің жеке істерін жүргізеді. Іс жүргізудің бірыңғай тәртібін қамтамасыз етеді. ӘйелдеркеңесініңжұмысынжандандыруҚоғамдықсаясиахуалдыапталықталдау.

  1. Еңбекшіқазақ аудандық жер қатынастар бөлімінің жетекші маманы, (уақытша негізгі қызметкердің бала күту демалысы кезеңіне 19.06.2020 жылға дейін)Е - R - 5 санаты, 019-06индекслауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 79950 бастап 108651 тг дейін.

Білімі: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімтехникалық ғылымдары мен технологиялар (геология және пайдалы қазбалар кен орнын барлау  және/немесе геодозия және картография және/немесе маркшейдер ісі және/немесе тау-кен ісі); ауыл шаруашылық ғылымдары (агрономия және/немесе топырақтану және агрохимия және/немесе аграрлық техника және технология және/немесе жерді мелиорациялау, баптау және қорғау және/немесе агроэкология); қызметтер (кадастр және/немесе бағалау және/немесе жерге орналастыру)

Функционалдық міндеттері:Ағымдағы ақпараттар мен жер пайдаланушыларға жерді бөліп беру жөніндегі материалдарға сараптама жүргізуді жүйелеу.

E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

      жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

      мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

      жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

  1. Малыбай  ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы,Е-G-3 санаты, индексі 047-03, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 90944  бастап 122342 теңгеге дейін.

Білімі:жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім:Кәсіби                             Функционалдық міндеттері: Қазақстан Республикасы  Президентінің Жарлықтарын, жоғары тұрған  мемлекеттік Үкімет пен  басқару   органдарының  актілерінің орындалуын жүзеге асыру; ішкі саясат бөлімімен бірлесе идеологиялық жұмыстарды жүргізеді, әкім жанындағы кеңесті өткізуге жауап беріп,оның қажетті құжаттарын әзірлейді; ауыл шаруашылық саласындағы мәселелерімен әлеуметтік және қоғамдық мәселелермен айналысу, «Нур Отан» партиясының жұмыстарына жауап береді. 

 

E-G-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

      жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;

      мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

      жұмыс тәжірибесі талапетілмейді.

 

  1. Ташкенсаз  ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, (уақытша негізгі қызметкердің бала күту демалысы кезеңіне 30.03.2020 жылға дейін)  Е-G-4 санаты, индексі 052-07, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 81199  бастап 109349 теңгеге дейін.

Білімі: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;Кәсіби

             Функционалдық міндеттері Атаулы Әлеуметтік көмек, қайырымдылық көмек  көрсету жұмысын жүргізу, әскери міндеттілердің есебін жүргізу, осы мәселе бойынша құрылған штабтың жұмысын үйлестіреді, Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» заңының орындалуын және «Қазақ тілі» қоғамының жұмысын бақылайды, ономастика жөніндегі мәселелер бойынша құжаттарды дайындау, сыбайлас жемқорлықпен күрес. Өздеріне жүктелген қосымша міндеттерді орындау.

WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

 

  1. Бөлек  ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, Е-G-4 санаты, индексі 037-09, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 81199  бастап 109349 теңгеге дейін.

Білімі: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;Кәсіби

        Функционалдық міндеттері Қазақстан Республикасының Президентінің үкіметінің актілерін облыс, аудан   және округ әкімідерінің шешімдері мен өкімдерін орындау;

әскері міндеттілер мен шақырылғандар есебін жүргізеді;

мемлекеттік мекемелердің жылу жағдайын қадағалап, бақылайды, қажетті ақпараттар дайындайды;

кәсіпорындар мен жеке кәсіпкерлер есебін алу;

денсаулық саласын қағадалау.

.WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

 

  1. Көктөбе  ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, Е-G-4 санаты, индексі 042-11, 1 бірлік,  лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 81199  бастап 109349 теңгеге дейін.

     Білімі: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;Кәсіби

Функционалдық міндеттеріҚазақстан Республикасы Қарулы Күштері қатарына  шақырылған жастар арасындағы жұмысты үйлестіреді; әскери есепке алу мен шығару бойынша өтініштерді қабылдап, орындайды. Ұлы Отан соғысы және еңбек ардагерлері, ҰОС ардагерлеріне теңестірілген ауған және чернобыль апаты қатысушылармен жұмыс жасайды;  АХАЖ міндетіне кіретін қатаң есептегі құжаттар мен    азаматтардың хал-жағдайларының актілерін тіркеу жұмыстарын жүргізуге; Округ бойынша қайтыс болған азаматтардың тізімін анықтап, тиісті орындарға мәлімет беруге;

       ҚР Әкімшілік құқық бұзушылық кодексінің тиісті баптарына сәйкес ауылдық округі аумағында әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарап, құжаттарын рәсімдеуге қатысады.

.WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

 

  1. Шелек ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, Е-G-4 санаты, индексі 055-10, 1 бірлік,  лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 81199  бастап 109349 теңгеге дейін.

Білімі: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;Кәсіби

        Функционалдық міндеттері:Төтенше жағдайлар  мен азаматтық қорғаныс шараларына жауап береді. Қоршаған ортаны қорғау  және экология жөніндегі жұмысқа жауап береді. Санитарлық тазарту, көркейту және көгалдандыру айлығын өткізу жөніндегі штабтың жұмысын үйлестіреді.  

WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

 

  1. Қаражота ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, Е-G-4 санаты, индексі 044-08, 1 бірлік,  лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 81199  бастап 109349 теңгеге дейін.

Білімі: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;Кәсіби

        Функционалдық міндеттері:Қазақстан Республикасы  Президентінің, ҚР Үкіметінің актілерінің, облыс, аудан, селолық округі әкімдерінің өз саласы бойынша шешімдері мен өкімдерінің орындалуын қамтамасыз етеді.  Некеге тұрушылардың, туылған бала мен қайтыс болған  адамдардың уақытысында тіркелуін және есебін жүргізеді. Округтегі көп балалы аналардың «Алтын алқа» мен «Күміс алқа» наградаларын алуына құжаттарын дайындайды. Атаулы әлеуметтік көмек пен жәрдемақы тағайындау комиссиясының сайланған хатшы есебінде комиссия құжаттарын жүргізеді.  Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер бойынша құжаттарын жүргізіп,  есебін жоғары  органдарға өткізіп отырады.   Өз саласы бойынша азаматтарды қабылдау, әйелдер кеңесінің мүшелерімен, мәдениет мекемелерімен, білім беру саласында, денсаулық сақтау жұмысы, әлеуметтік  мәселе, қайырымдылық көмек, жұмыссыздықпен,  кедейшілікпен күрес, әскери міндеттілердің есебін жүргізеді. ҚР заңнамалық негізде хал актілерін жазу, нотариалдық  іс жүргізу, тұрғындардың  миграциялық есебін жүргізу. Барлық деңгейдегі сайлау жұмысын жүргізу. Сайлаушылар туралы өзгерістерді енгізіп, ақпараттарды дайындайды, сайлау және референдум өткізілген жағдайда әкім аппараты тарапынан соған қатысты жұмыстарды жүргізеді және сайлаушылардың тоқсан сайын жаңартылған электрондық тізімі мен есебін береді.. Түскенөтініштердіңмәліметіндайындапбазағаенгізеді..                                                                                                                                                                                                                          

 

  1. Қаратұрық ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, Е-G-4 санаты, индексі 045-12, 1 бірлік,  лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 81199  бастап 109349 теңгеге дейін.

Білімі:жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;Кәсіби

        Функционалдық міндеттері:құрылыс, сәулет, аумақтық құрылысты  дамытуды жүзеге асыру;елді мекендердің көктемгі, күзгі санитарлық тазарту, көркейту, көгалдандыру айлығы барысында атқарылатын жұмыстарды жүргізу; округтің коммуналдық, шаруашылық жұмыстарын ұйымдастыру; төтенше жағдайлар жұмысын жүргізу. Өзқұзіретішегіндеәкімшілікқұқықбұзушылықтарүшінайыппұлдарсалу;

 

 

 

 

 

"Б" корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 2-қосымшасы

 

Нысан

      __________________________
(мемлекеттік орган)

 

Өтініш

      Мені______________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      _______________________ бос мемлекеттікәкімшіліклауазымынаорналасуконкурсына

       қатысуға жіберуіңізді сұраймын. 

      "Б" корпусыныңмемлекеттікәкімшіліклауазымынаорналасуға конкурс өткізу

      қағидаларыныңнегізгіталаптарыментаныстым, оларменкелісемінжәнеорындауға

      міндеттемеаламын.

      Ұсынылып отырғанқұжаттарымныңдәйектілігінежауапберемін.

      Қосаберілгенқұжаттар:

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

      Мекенжайыжәнебайланыс телефоны____________________________________________________                                          ____________________________________

       (қолы)                                          (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

      "___"_______________ 20 __ ж.

 

 

 

 

 

 

"Б" корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 3-қосымшасы

 

Нысан

 

"Б" КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА

КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА "Б"

 

_____________________________________________
тегі, атыжәнеәкесініңаты (болғанжағдайда) / 
фамилия, имя, отчество (при наличии)


ФОТО
(түрлі түсті/ цветное,
3х4)

_____________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болғанжағдайда/при наличии)

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ

1.

Туғанкүніжәнежері/
Дата и место рождения

2.

Ұлты (қалауыбойынша)/
Национальность (по желанию)

3.

Оқуорнынбітіргенжылыжәнеоныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения

4.

Мамандығыбойыншабіліктілігі, ғылымидәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)

5.

Шетелтілдерінбілуі/
Владение иностранными языками

6.

Мемлекеттікнаградалары, құрметтіатақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)

7.

Дипломатиялықдәрежесі, әскери, арнайыатақтары, сыныптықшені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

8.

Жазатүрі, оны тағайындаукүні меннегізі (болғанжағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

9.

Соңғы үшжылдағықызметініңтиімділігінжылсайынғыбағалаукүні мен нәтижесі, егерүшжылдан кем жұмысістегенжағдайда, нақтыжұмысістегенкезеңіндегібағасыкөрсетіледі (мемлекеттікәкімшілікқызметшілертолтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)




ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/Дата

қызметі, жұмысорны, мекеменіңорналасқанжері/должность, место работы, местонахождение организации

қабылданған/
приема

босатылған/
увольнения

_____________________
Кандидаттың қолы/
Подпись кандидата

_______________
күні/дата

 

 

 

 

 

 

 

Menu
Menu
Қазақстандағы ауа-райы

Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасы жөнінде пікіріңіз?

8967342
Бүгін
Кеше
Осы аптада
Өткен аптада
Осы айда
Өткен айда
Барлық кезеңде
40368
0
110504
8844303
205343
187110
8967342

Сіздің ІР: 18.210.28.227
Қазір: 2019-11-22 16:36:46
Счетчик joomla
ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС  ЖИНАҚ БАНКІ

ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС ЖИНАҚ БАНКІ

1404
http://www.akorda.kz/ru/events/akorda_news/press_conferences/statya-glavy-gosudarstva-vzglyad-v-budushchee-modernizaciya-obshchestvennogo-soznaniya
http://100esim.el.kz/ru
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы
http://www.enpf.kz/kz/elektronnye-servisy/
http://www.expo2017culture.kz/kz
Совет по конкурентноспособности Казахстана

Совет по конкурентноспособности Казахстана

Қазақстан Республикасының  «жасыл экономика»

Қазақстан Республикасының «жасыл экономика»

 СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

 «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

«ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

Қазақстанның ресми туризм порталы

Қазақстанның ресми туризм порталы

Бизнес аумағы

Бизнес аумағы

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Адалдық алаңы

Адалдық алаңы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

«Еңбекшіқазақ ауданы әкімінің аппараты» ММ
040402 Есік қаласы,
Жамбыл даңғылы, 21 «а»
Тел.: 8(72775) 7- 20 - 01
Факс: 8(72775) 7- 20 - 01
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Сайттың материалдарын пайдалану туралы

Жоғары көтеру