Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30

Decrease font size Default font size Increase font size

rss1

7 1
2
3
4
5
6
Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің сайтына қош келдіңіздер!                                   Мемлекеттік қызметке шақырамыз!                                 Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30                         
Негізгі бетМемлекеттік қызметБос лауазымға ішкі конкурстарЕңбекшіқазақ ауданының әкімдігі «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға осы мемлекеттік органның қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды

Еңбекшіқазақ ауданының әкімдігі «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға осы мемлекеттік органның қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды

Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы, Жамбыл даңғылы №21,
индекс 040400,
анықтама
телефоны/факс: +7(72775)72214.
Электрондық пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
БСН
001140002379
 
Үміткерлер мен конкурсқа қатысушыларға арналған жалпы
ақпарат:
Құжаттарды қабылдау мерзімі (3 жұмыс күні), ол ішкі конкурс өткізу
туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен
бастап есептеледі.
Ішкі конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:
1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне
дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.
Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн
мемлекеттiк органға құжаттарын электронды түрде «Е-қызмет» интегралды
ақпараттық жүйесі не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы не
хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына құжаттарды
қабылдау мерзімінде тапсырады.
Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық
почтасы арқылы берілген жағдайда олардың түпнұсқасы әңгімелесу
басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей беріледі.
Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен
әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және
беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар
берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми
жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін
сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Басқарушы лауазымдарына үміттенген кандидаттар конкурс
комиссиясымен айқындалған тақырыптар тізімінен бір эссені жазады. Эссе
осы Қағидалардың 4-қосымшасында белгіленген параметрлерге сәйкес
Комисиямен бағаланады. Эссені жазу уақыты 45 минуттан аспау керек.
Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе
оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына
сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.
Мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
Әңгімелесу өтетін орны: Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Есік
қаласы, Жамбыл даңғылы №21 Байқаушы мен сарапшының конкурстық
комиссия отырысына қатысуы:
Байқаушы ретінде Қазақстан Республикасы
Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан
Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық
ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық
бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың
және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса
алады.
Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның
қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық
бағыттарына сәйкес облыстарда, соның ішінде ғылым саласында жұмыс
тәжірибесі бар тұлғалар, сондай - ақ персоналды іріктеу және жоғарылату
бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік
қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат
депутаттары қатыса алады.
1 Еңбекшіқазақ аудандық экономика және бюджеттік жоспарлау
бөлімінің басшысы, Е - R - 1 санаты, 011-20 индекс, лауазымдық
жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 142413 бастап
192382 тг дейін.
Үміткерге қойылатын талаптар: Аудандық атқарушы органдары
бөлімдері басшыларының Е-R-1 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары
санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары білім; Экономика саласы.
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде
мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі
санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-3, D-4, D-O-
3, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе
Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік
лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік
қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес
салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы
лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-3, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-
3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен
айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында
немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір
жылдан кем емес;
3) А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-3, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан
төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен
айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында
немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан
Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты
негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана,
аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты
мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет
өтілі екі жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде құқық
қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық деңгейдегі
лауазымдарында немесе облыстық, қалалық немесе аудандық
деңгейдегі басшылық лауазымдарында, немесе Қарулы Күштер әскери
басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті
әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының
басшылық лауазымдарында екі жылдан кем емес;
5) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары
бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім
беру ұйымдарында немесе шетелдің жоғары оқу орындарында
Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша
оқуды аяқтаған жағдайда мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы
лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-3, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-
3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен
айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында
немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда бір жылдан кем емес;
6) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес
салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде басшылық
лауазымдарда бір жылдан кем емес;
7) ғылыми дәрежесінің болуы.
Функционалдық міндеттері: Аумақтық және кешенді бағдарламаларды
дайындау және іске асыруда аудандық басқармалар, бөлім мен комитеттерге
әдістемелік басқару және стратегиялық, ортамерзімді және бюджеттік
жоспарлау мәліметтерін аудан басшылығына, аудандық Мәслихат
сессиясында қарастыруға ұсыныс енгізу;әлеуметтік-экономикалық
бағдарламаны әзірлеуде салааралық үйлестіру, олардың орындалу
мониторингін жүзеге асыру. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер
бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
2 Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және тұрғын үй инспекциясы
бөлімінің бас маманы Е - R - 4 санаты, 11-18-03 индекс лауазымдық
жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 73288 бастап
99105 тг дейін.
Білімі: техникалық ғылымдар және технологиялар саласы (жылуэнергетика,
электроэнергетика, мұнай газ ісі)
Үміткерге қойылатын талаптар: E-R-4 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: - Ауыз су саласы, кәріз құбыры, елді
мекендерді санитарлық тазарту, көркейту-көгалдандыру мәселелерімен
айналысады, аталған салаларға байланысты өз құзіреті шегінде келіп түскен
хаттар мен арыз-шағымдардың шешімін тауып, жауаптарын береді;
- бөлімнің атынан сот органдарына өкіл ретінде қатысады;
- өзінің лауазымдық міндеттері шегінде «Lotus-Notus» бағдарламасымен
жұмыс істейді;
- бөлімнің құжаттарын сақтауға байланысты оларды мұрағатқа дайындау,
өткізу және сақтау мерзімі өтуіне байланысты жою жұмыстарына жауапты;
. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс
iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
3 Мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің бас маманы Е - R - 4 санаты,
индекс 011-13-02 лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына
байланысты – 73288 бастап 99105 тг дейін.
Білімі: Экономика Үміткерге қойылатын талаптар: E-R-4 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: Бөлімнің есептеу жұмысын жоспарлау,
бюджетті бөлу және бақылау. Бюджеттік бағдарламаларды мақсатты жұмсау,
жоғарғы тұрған органдардың дерективалық құжаттарын ішкі шешімдерін
орындау. Мемлекеттік тапсырысты орналастыру, конкурсты ұйымдастыру
жөніндегі жұмыстарды іске асыру, қол астындағы мекемелер мен
кәсіпорындардың сметасын жасау. WORD, EXCEL, E-mail, Internet
компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
4 Ават ауылдық округ әкімінің орынбасары, Е-G-1 санаты, индексі 014-
02, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына
байланысты-122425 бастап 164898 теңгеге дейін. Білімі: Жоғары білім, кәсіби
Үміткерге қойылатын талаптар: Е-G-1 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда
немесе А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3
санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А»
корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси
мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес
салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда
А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан
төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының
мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік
лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан
төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен
айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында
немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы
Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін
облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы
бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық
қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде құқық қорғау
немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық, облыстық, қалалық
немесе аудандық деңгейдегі немесе Қарулы Күштер әскери басқару
Функционалдық міндеттері: Бөлімнің есептеу жұмысын жоспарлау,
бюджетті бөлу және бақылау. Бюджеттік бағдарламаларды мақсатты жұмсау,
жоғарғы тұрған органдардың дерективалық құжаттарын ішкі шешімдерін
орындау. Мемлекеттік тапсырысты орналастыру, конкурсты ұйымдастыру
жөніндегі жұмыстарды іске асыру, қол астындағы мекемелер мен
кәсіпорындардың сметасын жасау. WORD, EXCEL, E-mail, Internet
компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
4 Ават ауылдық округ әкімінің орынбасары, Е-G-1 санаты, индексі 014-
02, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына
байланысты-122425 бастап 164898 теңгеге дейін. Білімі: Жоғары білім, кәсіби
Үміткерге қойылатын талаптар: Е-G-1 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда
немесе А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3
санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А»
корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси
мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес
салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда
А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан
төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының
мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік
лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан
төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен
айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында
немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы
Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін
облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы
бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық
қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде құқық қорғау
немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық, облыстық, қалалық
немесе аудандық деңгейдегі немесе Қарулы Күштер әскери басқару
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда
немесе А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3
санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А»
корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси
мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес
салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда
А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан
төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының
мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік
лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан
төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен
айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында
немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы
Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін
облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы
бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық
қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде құқық қорғау
немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық, облыстық, қалалық
немесе аудандық деңгейдегі немесе Қарулы Күштер әскери басқару
органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару
органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі
жылдан кем емес;
5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес
салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес;
6) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары
бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру
ұйымдарында немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық
комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
7) ғылыми дәрежесінің болуы.
Функционалдық міндеттері: Өнеркәсіп, энергетика, телебайланыс,
құрылыс, сәулет, аумақтық құрылысты, коммуналдық шаруашылық,
кәсіпкерлікті дамыту мәселелерін, салық жинауға ықпал ету, әлеуметтік
мәселелер, қайырымдылық көмек, құқықтық тәртіп, сыбайлас жемқорлық,
кедейлік пен жұмыссыздықпен күрес, округтің әлеуметтік-экономикалық
дамуы бағдарламасын зерделеу және орындау. Жергілікті қауымдастық
жиындары мен жергілікті қоғамдастық жиналыстарын жүргізуге жауап
береді, азаматтардың өтініш, арыз, шағымдарын қарайды. Округ әкімі
аппаратының жұмысының әдісі мен нысанын зерделеп, жұмыс әдісінің
тиімді жақтарын ұйымдастырады. Тәртіптік кеңестің жұмысын жүргізеді.
Жоғары тұрған органдардан түскен тапсырмалармен хаттарды
орындау. .WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен
жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
6 Көктөбе ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты,
индексі 063-9, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген
жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін.
Білімі: Кәсіби Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: Кіріс және шығыс құжаттарының
тіркеуін жүргізеді, құжаттардың нақты орындаушыларына дер кезінде
жеткізілуіне жауап береді; мөр және мөр таңбалардың бұрыштамалардың
сақтауына жауап береді, Аппарат құжаттарының мұрағатта сақталуын
қамтамасыз етеді, ауылдық округі әкімі аппаратында жалпы және мұрағаттық
іс қағаздарын жүргізеді.«Айқын» ТӨБТ (ЕУОЛ) нысанды статистикалық
есебін жүргізеді, азаматтардың хаттары мен өтініштерінің есептері мен
тіркеуін жүргізеді; Әкімнің жеке және заңды тұлғаларды қабылдауын
жүргізеді.WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен
жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
7 Көктөбе ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, (уақытша
негізгі қызметкердің бала күту демалысы кезеңіне 10.08.2020 жылға
дейін) Е-G-3 санаты, индексі 063-10, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы
қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге
дейін.
Білімі: Кәсіби Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: Ішкі саясат, діни бірлестіктердің
жұмысымен айналысады. Округ әкімінің жанындағы жастар саясаты және
азаматтарға патриоттық тәрбие беру жөніндегі Кеңестің жұмысын үйлестіру.
Діни бірлестіктер базасын калыптастыру, Округ этносаралық татулық пен
дінаралық келісім бағытында атқарылатын жұмыстарды жоспарлау, іс-шара
ұйымдастыру. Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» Заңының
орындалуына, 2011-2020 жылдарға арналған Тілдерді дамытудың
мемлекеттік бағдарламасын іске асыру бағытындағы жұмыстарды жүргізеді.
Округ әкімінің жанындағы Тіл және Ономастика жөніндегі комиссиялардың
жұмыстарын іске асырады. Тарихи және мәдени мұраны сақтау, рәміздерді
пайдалану жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады. «Нәтижелі жұмыспен
қамту және жаппай кәсіпкерлікті дамыту» бағдарламасын іске асыру
бағытында жұмыстарын үйлестіреді. WORD, EXCEL, E-mail, Internet
компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
8 Балтабай ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты,
индексі 017-07, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген
жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін.
Білімі: Кәсіби Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: -Қазақстан Республикасы Президентінің,
Үкіметінің заңнамалық салық жөніндегі актілерін орындау, тексеру және
бақылау, облыс, аудан, округ әкімдерінің шешімдерін заңды және жеке
тұлғаларға салық жөнінде заңдар жиынтығының орындалуына ықпал
ету;Округ аумағындағы салық төлемдерінің мерзімінде толық жиналуын
бақылау;
-Қазақстан Республикасының «Жер Кодексінің» 13,16 баптарында
қарастырылған жағдайлардан басқа жағдайларда жер телімдерін жеке
меншікке және жерді пайдалануға беру бойынша тиісті іс-қағаздарын
дайындау жұмыстарын жасауға;Әкім аппартының шешімдерінің жобасын
дайындау, оларды тіркеу;Жерді тиімді пайдалану, жер ресурстарын қорғау
бойынша бағдарламаның орындалуын ұйымдастыру, ағымдағы ақпараттар
мен жер пайдаланушыларға жерді бөліп беру жөніндегі құжаттарды
сараптама жүргізуді жүйелеу;Жер учаскелерінің меншіктік біліктілігі
бойынша жерді орналастыру туралы жердің есебін құру;Жер учаскесін
уақытша өтеулі мерзімді жер пайдалауға және жалға беруге құжаттарды
рәсімдеу;
-Жер заңын бұзудағы жерді пайдаланғаны немесе пайдаланбағын анықтау,
ауылшаруашылық мақсатында пайдаланатын жер учаскелеріне
төлқұжаттарын беру; Округ әкімінің қатысуымен жүргізілетін шараларды
ұйымдастыру, өткізу; WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер
бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
9 Бәйдібек би ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман-салық
жөніндегі инспекторы, Е-G-3 санаты, индексі 019-07, 1 бірлік,
лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты –
69957 бастап 94109 теңгеге дейін. Білімі: Кәсіби
Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: салық салу туралы ҚР Президентінің,
Үкіметтің актілері мен облыс, аудан, округ әкімдерінің шешімдерінің
орындалуын бақылау мен тексеруді ұйымдастыру, салық төлеушілерге салық
заңдары туралы түсіндіру, салық төлемдері бойынша өзгерістер туралы
хабарландыру, төленбеген салықты жою, салық төлеу объектілері мен салық
төлеушілерді уақытында есепке алуды қамтамасыз ету, шаруашылық
кітаптарын салық төлемдері бөлімінде толық және дұрыс толтырылуын
қамтамасыз ету, салық төлеушілер туралы ақпараттың құпиялылығын сақтау,
салық төлеуден жалтарып жүрген жеке және заңды тұлғаларды іздеуге ықпал
ету, салық заңдарының бұзылғандығы, себебі мен негіз болатын жағдайлары
туралы округ әкімінін хабардар ету, салық заңдарын жетілдіруге ұсыныс
жасау, шағын және орта бизнесті қолдап, дамыту, салық комитеті, аймақтық
комитетпен, шаруашылық кітаптарының толтырылуы мен сақталуы,
азаматтарға анықтама беру; шағын және орта бизнесті қолдап, дамыту,
округтің әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламасын жасап, орындау,
талдауды жүргізу, бюджеттік мекемелердің, ауылшаруашылық
бірлестіктердің өндірістік-қаржылық бағдарламасының мониторингісін
жүргізу; жер комитетімен және басқа да қызмет орындарымен қызмет
деңгейінде қарым-катынас. округ әкімнің басқа да тапсырмаларын
орындайды. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен
жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
10.Бәйдібек би ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3
санаты, индексі 019-05, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет
өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін.
Білімі: Кәсіби Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: Жерді ұтымды пайдаланудың
бағдарламасын орындауды ұйымдастыру; топырақ құнарлылығын арттыру;
жер ресурстарын басқа табиғат қорғау кешенді шараларымен бірге қорғау;
елді мекенде құрылыс жүргізу ережесін жасауды ұйымдастыру; заңға сәйкес
тұрғын үй және басқа объектілердің пайдалануға беруге қатынасу; округтегі
табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау бағдарламасын жасап,
орындауға алу; заңға сәйкес шаруа қожалығын құруға, қосалқы үй
шаруашылығын жүргізуге, тұрғын үй және басқа объектілер салуға сұраныс
дайындау; ауылшаруашылық бірлестіктерінің жұмысын жақсартуға ықпал
ету; өз құзыры деңгейінде әкім өкімдері мен шешімдерінің жобасын
дайындау; шаруа (фермер) қожалықтарының есеп кітаптарын толтыруы;
экология, жерге орналастыру, архитектура, құрылыс, шаруа қожалықтары,
ҚАҚ, субсидиямен қамтамасыз ету; шаруашылықтар бойынша есепке
алуды жүзеге асырады; жеке тұрғын үй құрылысының жүргізу үшін жер
телімін алушылардың кезегін жүргізу және округ әкімінің басқа да
тапсырмаларын орындайды. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер
бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
11.Саймасай ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3
санаты, индексі 033-06, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет
өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін.
Білімі: Кәсіби Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: ауылшаруашылық, ветеринария, мал мен
құс және балық шаруашылығы, статистика, санитария және қоршаған ортаны
қорғау, елді мекендерді көркейту мен көгалдандыру, кәсіпкерлікті дамыту
салалары бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан
Республикасы Үкіметінің актілерін; облыс, аудан, округ әкімдерінің
шешімдерін орындалуын тексеруді және бақылауды ұйымдастыру; Қазақстан
Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексіне сәйкес
өз құзыреті бойынша әкімшілік ауылдық округтің аумағында жасалған
әкімшілік құқық бұзушылықтар үшін әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы
iстердi қарайды және әкімшілік жазалар қолданады. WORD, EXCEL, E-mail,
Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді
білу.
"Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына
ету; өз құзыры деңгейінде әкім өкімдері мен шешімдерінің жобасын
дайындау; шаруа (фермер) қожалықтарының есеп кітаптарын толтыруы;
экология, жерге орналастыру, архитектура, құрылыс, шаруа қожалықтары,
ҚАҚ, субсидиямен қамтамасыз ету; шаруашылықтар бойынша есепке
алуды жүзеге асырады; жеке тұрғын үй құрылысының жүргізу үшін жер
телімін алушылардың кезегін жүргізу және округ әкімінің басқа да
тапсырмаларын орындайды. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер
бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
11.Саймасай ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3
санаты, индексі 033-06, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет
өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін.
Білімі: Кәсіби Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: ауылшаруашылық, ветеринария, мал мен
құс және балық шаруашылығы, статистика, санитария және қоршаған ортаны
қорғау, елді мекендерді көркейту мен көгалдандыру, кәсіпкерлікті дамыту
салалары бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан
Республикасы Үкіметінің актілерін; облыс, аудан, округ әкімдерінің
шешімдерін орындалуын тексеруді және бақылауды ұйымдастыру; Қазақстан
Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексіне сәйкес
өз құзыреті бойынша әкімшілік ауылдық округтің аумағында жасалған
әкімшілік құқық бұзушылықтар үшін әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы
iстердi қарайды және әкімшілік жазалар қолданады. WORD, EXCEL, E-mail,
Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді
білу.
"Б" корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
Menu
Menu
Қазақстандағы ауа-райы

Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасы жөнінде пікіріңіз?

Жақсы - 98.9%
Қанағаттанарлық - 0.1%
Нашар - 0.2%
Голосование по этому опросу закончилось
9985454
Бүгін
Кеше
Осы аптада
Өткен аптада
Осы айда
Өткен айда
Барлық кезеңде
29788
0
29788
9834131
356794
187208
9985454

Сіздің ІР: 18.208.132.33
Қазір: 2020-05-29 19:04:03
Счетчик joomla
ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС  ЖИНАҚ БАНКІ

ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС ЖИНАҚ БАНКІ

1404
http://www.akorda.kz/ru/events/akorda_news/press_conferences/statya-glavy-gosudarstva-vzglyad-v-budushchee-modernizaciya-obshchestvennogo-soznaniya
http://100esim.el.kz/ru
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы
http://www.enpf.kz/kz/elektronnye-servisy/
http://www.expo2017culture.kz/kz
Совет по конкурентноспособности Казахстана

Совет по конкурентноспособности Казахстана

Қазақстан Республикасының  «жасыл экономика»

Қазақстан Республикасының «жасыл экономика»

 СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

 «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

«ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

Қазақстанның ресми туризм порталы

Қазақстанның ресми туризм порталы

Бизнес аумағы

Бизнес аумағы

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Адалдық алаңы

Адалдық алаңы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

«Еңбекшіқазақ ауданы әкімінің аппараты» ММ
040402 Есік қаласы,
Жамбыл даңғылы, 21 «а»
Тел.: 8(72775) 7- 20 - 01
Факс: 8(72775) 7- 20 - 01
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Сайттың материалдарын пайдалану туралы

Жоғары көтеру