Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30

Decrease font size Default font size Increase font size

rss1

7 1
2
3
4
5
6
Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің сайтына қош келдіңіздер!                                   Мемлекеттік қызметке шақырамыз!                                 Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30                         
Негізгі бетМемлекеттік қызметБос лауазымға ішкі конкурстарЕңбекшіқазақ ауданының әкімдігі «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға осы мемлекеттік органның қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды

Еңбекшіқазақ ауданының әкімдігі «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға осы мемлекеттік органның қызметшілері арасында ішкі конкурс жариялайды

Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы, Жамбыл даңғылы №21,
индекс 040400,
анықтама
телефоны/факс: +7(72775)72214.
Электрондық пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
БСН
001140002379
 
Үміткерлер мен конкурсқа қатысушыларға арналған жалпы
ақпарат:
 
Құжаттарды қабылдау мерзімі (3 жұмыс күні), ол ішкі конкурс өткізу
туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен
бастап есептеледі.
Ішкі конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:
1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне
дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.
Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн
мемлекеттiк органға құжаттарын электронды түрде «Е-қызмет» интегралды
ақпараттық жүйесі не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы не
хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына құжаттарды
қабылдау мерзімінде тапсырады.
Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық
почтасы арқылы берілген жағдайда олардың түпнұсқасы әңгімелесу
басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей беріледі.
Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен
әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және
беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар
берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми
жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін
сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Басқарушы лауазымдарына үміттенген кандидаттар конкурс
комиссиясымен айқындалған тақырыптар тізімінен бір эссені жазады. Эссе
осы Қағидалардың 4-қосымшасында белгіленген параметрлерге сәйкес
Комисиямен бағаланады. Эссені жазу уақыты 45 минуттан аспау керек.
Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе
оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына
сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.
Мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
Әңгімелесу өтетін орны: Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Есік
қаласы, Жамбыл даңғылы №21
Байқаушы мен сарапшының конкурстық комиссия
отырысына қатысуы:
Байқаушы ретінде Қазақстан Республикасы
Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан
Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық
ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық
бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың
және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса
алады.
Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның
қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық
бағыттарына сәйкес облыстарда, соның ішінде ғылым саласында жұмыс
тәжірибесі бар тұлғалар, сондай - ақ персоналды іріктеу және жоғарылату
бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік
қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат
депутаттары қатыса алады.
1 Еңбекшіқазақ аудан әкімі аппаратының азаматтардың хал актілерін
тіркеу бөлiмінiң бас маманы, Е-4 санаты, 014-02 индекс
лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты –
77453 бастап 104936 тг дейін.
Білімі: Құқық
Үміткерге қойылатын талаптар: Е-4 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: Азаматтық хал актілерді тіркеу жұмысын
жүргізеді; Өтініштердің шағымдардың, азаматтардың және мемлекеттік
органдардың өтініштерінің, мемлекеттік органдардың сұрау хаттары мен
бақылау тапсырмаларының белгіленген мерзімде уақытылы шешілуін
қамтамасыз етеді; Қайталама елтаңбалық куәліктердің берілуін қамтамасыз
етеді; АХАТ бойынша әкім аппаратымен, соттармен, ҰҚК, құқық қорғау
органдарымен және басқада органдармен, ведомствалармен, ұйымдармен хат
алмасу жұмыстарын өткізеді; АХАЖ-ға өзгертулер енгізу туралы
хабарламалары мен өтініштерін орындалуын қамтамасыз етеді; Халыққа
қызмет көрсету орталығынан түскен азаматтардын өтініштеріне жауапты;
АХАТ бөлімінің мұрағатынын сақталуына жауапты; Азаматтарды
қабылдауды жүргізеді; Азаматтық хал актілерін тіркеу бойынша қорытынды
статистикалық есептер мен «АХАТ ТП» бағдарламасы бойынша
мәліметтерді дайындайды; WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер
бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
2 Еңбекшіқазақ аудандық қаржы бөлімінің бюджеттің атқарылуы
секторының меңгерушісі, Е-R-3 санаты, 11-19-01 индексі, лауазымдық
жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 96607 бастап
129919 тг дейін.
Білімі: жоғарғы білім, экономика саласы
E-R-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік
біліктілік талаптары белгіленеді:
мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына
сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;
3) Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде
немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар
қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты
мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі бір
жарым жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде құқық
қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық, облыстық,
қалалық немесе аудандық деңгейдегі немесе Қарулы Күштер әскери басқару
органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару
органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан
кем емес;
5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес
салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес;
6) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары
бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру
ұйымдарында немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық
комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
7) ғылыми дәрежесінің бар болуы.
Функционалдық міндеттері: Облыстық және аудандық бюджеттік
бағдарламалар әкімшілерінің сұраныстары, аудандық мәслихат пен аудан
әкімдігінің шешімдері негізінде аудан бюджетінің түсімдер мен шығыстар
жиынтық жоспарларына тиісті өзгерістерді енгізу. WORD, EXCEL, E-mail,
Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді
білу.
3 Еңбекшіқазақ аудандық дене шынықтыру және спорт бөлімінің бас
маманы, Е - R - 4 санаты, 011-22-01 индекс лауазымдық жалақысы
қызмет өткерген жылдарына байланысты – 73288 бастап 99105 тг дейін.
Білімі: білім (денешынықтыру және спорт, бастапқы әскери дайындық).
Үміткерге қойылатын талаптар: E-R-4 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: Ауданда спорт ұйымдарының
жұмыстарын үйлестіреді,бөлімнің ағымдық және болашақ жоспарын
құрастырады,дене тәрбиесі және спорттың күнтізбелік жоспарын бекітумен
және жүзеге асыруымен айналысады.Функционалдық бағыттарына сәйкес
салаларда ұйымдастыру,жоспарлау және болжамдау,дене тәрбиесі және
спорт мәселелері бойынша стратегиялық жоспарлар әзірлейді. WORD,
EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы.
Мемлекеттік тілді білу.
4 Еңбекшіқазақ аудандық ауыл шаруашылық бөлімінің бас маманы, Е -
R - 4 санаты, 024-7 индекс, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген
жылдарына байланысты – 73288 бастап 99105 тг дейін.
Білімі: ауылшаруашылық ғылымдары, ветеринария саласы
Үміткерге қойылатын талаптар: E-R-4 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.
мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: Ауданның әлеуметтік-
экономикалық дамыту кешені бағдарламаларына
стратегиялық және индикативтік жоспарлау материалдарын
дайындайды,ауыл шаруашылық құрлымдарына қаржылық
сауықтыру жүргізу. Ауданың шебер-жоспарын дайындау
және оны облыстық басқармаға өткізу. «Агробизнес 2020»
бағдарламасының жүзеге асыру бойынша кешенді іс-
шаралар дайындау, бағдарламаның орындалуы туралы
айлық, тоқсандық, жылдық есебін жүргізу. Ауыл
шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу кәсіпорындарын
тоқсандық, жылдық есебін жүргізу. Аудандық статистика
басқармасымен айлық, тоқсандық, жылдық ауыл
шаруашылығы салаларының бірлесіп есебін жүргізу,әр
мерзімге сәйкес ақпарат дайындау.Алматы қаласының азық-
түлік белдеуін қалыптастыру бағдарламасының орындалуы
жөнінде айлық,тоқсандық, жылдық есебін жүргізу. Азық-
түлік, көкөніспен өзін-өзін қамтамасыз ету есебін жүргізу
Инвестициялық субсидия алушылар тізімін айқындап,
ақпарат беру. Ауданың аумақтық даму бағдарламасын және
әр ауылдық округтер бойынша дамыту бағдарламаларын
әзірлеу, айлық, тоқсандық,жылдық ақпарат дайындау.
Бөлімінің айлық, тоқсандық, жылдық жоспарын дайындау.
Отырғызылған алма-бақтар бойынша субсидиялық
құжаттарды дайындау. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер
бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
5 Бәйдібек би ауылдық округ әкімінің орынбасары, Е-G-1 санаты, индексі
019-02, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына
байланысты-122425 бастап 164898 теңгеге дейін.
Білімі: Жоғары білім, кәсіби
Үміткерге қойылатын талаптар: Е-G-1 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары білім; Кәсіби мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда
немесе А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3
санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А»
корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси
мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес
салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік
органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда
А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан
төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының
мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік
лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) А-5, B-6, C-5, C-O-6, C-R-5, D-5, D-O-6, E-5, E-R-5, E-G-3 санаттарынан
төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен
айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында
немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы
Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін
облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы
бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық
қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде құқық қорғау
немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық, облыстық, қалалық
немесе аудандық деңгейдегі немесе Қарулы Күштер әскери басқару
органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару
органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі
жылдан кем емес;
5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес
салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес;
6) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары
бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру
ұйымдарында немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық
комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
7) ғылыми дәрежесінің болуы.
Функционалдық міндеттері: Қазақстан Республикасы Заңдарын,
Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлықтарын, Үкімет пен жоғары
тұрған мемлекеттік басқару органдарының актілерінің орындалуын жүзеге
асыру. Округ аумағында көркейту, көріктендіру, өнеркәсіп, тұрғын үй-
коммуналды шаруашылығы, көлік, құрылыс, ауыз сумен қамтамасыз ету,
канализация, іс жүргізу және мемлекеттік тіл саласында, аппарат жұмысын
ұйымдастыру және жоспарлау, құқықтық тәртіп, сыбайлас жемқорлыққа
қарсы, жұмыссыздық пен кедейшілікке қарсы күрес, округтің әлеуметтік-
экономикалық дамуы бағдарламасын талдау жасау және орындауын
қадағалайды. Аппарат қызметкерлерінің ережесін, жұмыс регламентінің
сақтауын қамтамасыз етеді, кадр жұмысын жүргізеді. WORD, EXCEL, E-
mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік
тілді білу.
6 Бәйдібек би ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3
санаты, индексі 019-04, 1 бірлік,
лауазымдық жалақысы қызмет
өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін.
Білімі: Кәсіби
Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: қызметтік іс жүргізу; құжаттардың
дұрыс ресімделуі мен сақталуы; ҚР Президентінің, Үкіметінің актілерінің,
облыс, аудан, округ әкімінің шешімдері мен өкімдерін орындаушыларға
жеткізу; округ аумағындағы сайлаушылар тізімінің толыққандығына,
дұрыстығына жауап беру, өзгерістерді уақытылы енгізу;
істер
номенклатурасын құрастыру; жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін
тіркеу және 1-ОЛ стат есебін жүргізу; мұрағат жұмысын атқару; АХАЖ-ды
жүргізу және есеп беру, округ тұрғындарының тууы, өлуіне талдау жасау;
ономастикалық жұмыстарға байланысты құжаттар дайындау; және округ
әкімінің басқа да тапсырмаларын орындайды. WORD, EXCEL, E-mail,
Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді
білу.
7 Түрген ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты,
индексі 036-04, 1 бірлік,
лауазымдық жалақысы қызмет өткерген
жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін.
Білімі: Кәсіби
Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: «Түрген ауылдық округі әкімінің
аппараты» мемлекеттік мекемесінің жұмыс Регламентін, туындаған жағдайда
жаңартып, жобасын әзірлеу, Регламенттің сақталуын қамтамасыз етіп,
орындалуын бақылау; Қызметкерлердің жылдық еңбек демалысы туралы
кестесін, жұмыс уақытының табелін (жұмыс уақытының есебін) жүргізу,
қызметкерлердің кезекшілік кестелерін дайындап тиісті журналдың негізінде
орындалуын қадағалау; Округ әкімі аппаратының істер номенклатурасын
қалыптастырып жүргізу; Округ әкімі жанындағы әрапталық өткізілетін
кеңестер – отырыстарына тиісті құжаттар дайындау, хаттамаларын жүргізу,
тапсырмалардың орындалуын қадағалау. «Түрген ауылдық округі әкімінің
аппараты» мемлекеттік мекемесінің Қағидасын, типтік нысанына сәйкес,
қалыптастырып жүргізу; Округ әкімі аппараты мемлекеттік қызметшілерінің
жеке істерінің көшірмелерін және техперсоналдың жеке істерін, тиісті
нұсқаулықтарға сәйкес, қалыптастырып жүргізу; Округ әкімі жанындағы
құрылған мемлекеттік қызметшілердің қызмет өтілін белгілеу жөніндегі
комиссияның құжаттарын әзірлеп дайындау және жүргізу; Округтің
әлеуметтік – экономикалық төлқұжатын (паспортын) әзірлеу; Еңбекшіқазақ
ауданы әкімдігінің тиісті қаулысына сәйкес Түрген ауылдық округінің жер
телімдерін беру сұрақтары бойынша комиссиясы хатшысының міндетін
атқару;. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен
жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.
8 Ават ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты,
индексі 014-04, 1 бірлік,
лауазымдық жалақысы қызмет өткерген
жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін.
Білімі: Кәсіби
Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-3 мемлекеттік әкімшілік
лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:
жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы
санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда
екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі
немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;
мынадай құзыреттердің бар болуы:
стресске орнықтылық,
бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны
хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік,
ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау,
көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Функционалдық міндеттері: әкім аппаратының өкімдерін және
шешімдерінің жобасын дайындау, оларды тіркеу, 1-ОЛ нысанды есебін
жүргізу, «Айқын» статистикалық есебін дайындау, округ әкiмi аппараты
басшылығының азаматтарды жеке мәселелер бойынша қабылдауды
ұйымдастыру, ҚР Елтаңбасы бейнеленген бланкілердің есебін жүргізу,
сақтау, iс номенклатурасын әзiрлеу; iстердiң дұрыс сақталуын, ресiмделуiн
жүргізу, мемлекеттiк тiлде iс жүргiзу бойынша айлық есеп дайындау,
кадрмен жұмыс жағдайын зерттеу, округ әкiмi аппаратындағы кадрларды
тағайындау, босату және келiсуге арналған шешiмдерi мен өкiмдерiнiң
жобасын дайындау; округ әкімі аппаратының кадрлар құрамы мен ауысымы
жөнiнде ақпараттар жасау, мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
бойынша жұмыстар жүргізу, мұрағат жұмысын ұйымдастыру және жүргізу,
марапаттауға ұсынылған тұлғалардың құжаттарын дайындау, олардың есебін
жүргізу, наградаларды тапсыруды ұйымдастыру. WORD, EXCEL, E-mail,
Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді
білу.
"Б" корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 2-қосымшасы
Нысан
__________________________
(мемлекеттік орган)
Өтініш
Мені______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
_______________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу
конкурсына
қатысуға жіберуіңізді сұраймын.
"Б" корпусының мемлекетті кәкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу
Қағидаларының негізг італаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға
Міндеттеме аламын.
Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.
Қоса берілген құжаттар:
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Мекен жайы және байланыс
телефоны____________________________________________________
____________________________________
(қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))
"___"_______________ 20 __ ж.
 
Menu
Menu
Қазақстандағы ауа-райы

Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасы жөнінде пікіріңіз?

Жақсы - 98.9%
Қанағаттанарлық - 0.1%
Нашар - 0.2%
Голосование по этому опросу закончилось
9985355
Бүгін
Кеше
Осы аптада
Өткен аптада
Осы айда
Өткен айда
Барлық кезеңде
29689
0
29689
9834131
356695
187208
9985355

Сіздің ІР: 18.208.132.33
Қазір: 2020-05-29 18:41:44
Счетчик joomla
ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС  ЖИНАҚ БАНКІ

ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС ЖИНАҚ БАНКІ

1404
http://www.akorda.kz/ru/events/akorda_news/press_conferences/statya-glavy-gosudarstva-vzglyad-v-budushchee-modernizaciya-obshchestvennogo-soznaniya
http://100esim.el.kz/ru
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы
http://www.enpf.kz/kz/elektronnye-servisy/
http://www.expo2017culture.kz/kz
Совет по конкурентноспособности Казахстана

Совет по конкурентноспособности Казахстана

Қазақстан Республикасының  «жасыл экономика»

Қазақстан Республикасының «жасыл экономика»

 СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

 «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

«ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

Қазақстанның ресми туризм порталы

Қазақстанның ресми туризм порталы

Бизнес аумағы

Бизнес аумағы

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Адалдық алаңы

Адалдық алаңы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

«Еңбекшіқазақ ауданы әкімінің аппараты» ММ
040402 Есік қаласы,
Жамбыл даңғылы, 21 «а»
Тел.: 8(72775) 7- 20 - 01
Факс: 8(72775) 7- 20 - 01
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Сайттың материалдарын пайдалану туралы

Жоғары көтеру