Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30

Decrease font size Default font size Increase font size

rss1

7 1
2
3
4
5
6
Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің сайтына қош келдіңіздер!                                   Мемлекеттік қызметке шақырамыз!                                 Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30                         
Негізгі бетАудан аймақтарыҚаратұрық а/о Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау

Қаратұрық ауылдық округі әкімі аппаратында сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау қорытындысының

АНАЛИТИКАЛЫҚ АНЫҚТАМАСЫ

      Қаратұрық ауылы                                           2017 жылғы 30 қараша

         КІРІСПЕ

           «Қаратұрық ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінде (бұдан әрі-аппарат) Қаратұрық ауылдық округі әкімінің 2017 жылдың 20 қарашада №1-07/72 санды өкімімен сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу үшін ауылдық округі әкімі аппаратының жұмыс тобы құрамы бекітіліп, сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізілді. Ішкі талдау жүргізу кезеңі 2017 жылдың 11 айы.

         Аппарат өз жұмысын Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің   2016 жылғы   15 тамыздағы №815  қаулысымен бекітілген «Қаратұрық ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің Ережесіне сәйкес жүргізеді.

            «Қаратұрық ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің миссиясы - Еңбекшіқазақ ауданының Қаратұрық ауылдық округі аумағында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.

             Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 19 қазандағы №12 «Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» бұйрығына сәйкес, аппарат қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау бойынша төмендегі бағыттарда ішкі талдау жүргізілді:

            Аппараттың жұмысы барысында қолданатын нормативтік құқықтық актілердегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау

          1. Қаратұрық ауылдық округі әкімі аппаратының мамандары мемлекеттік қызметтер көрсету барысында нормативтік құқықтық актілер бойынша:

       1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 13 cәуірдегі № 198 бұйрығымен бекітілген «Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және кері қарай үйлеріне тегін тасымалдауды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында былай көрсетілген:       

     «Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі: 

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2–қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

     2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат;

     3) баланың туу туралы куәлігінің немесе жеке куәлігінің көшірмесі;

     4) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3–қосымшаға сәйкес нысан бойынша оқу орнынан анықтама.

         Құжаттар салыстыру үшiн түпнұсқада ұсынылады, содан кейiн түпнұсқалар көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады деп көрсетілген».

         Бірақ жоғарыда көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының орысша нұсқасында «Құжаттар салыстыру үшiн түпнұсқада ұсынылады, содан кейiн түпнұсқалар көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады» деген  пункт көрсетілмеген. Яғни қызметтті көрсетуші осы стандарттың орысша нұсқасы бойынша жұмыс жасаған кезде артық құжат талап ету жағдайлары орын алуы мүмкін.

Ұсыныс: анықталған қарама-қайшылықтарды жоғары тұрған құзырлы органдардың қарауына аталған мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарының орыс тіліндегі нұсқасына «Құжаттар салыстыру үшiн түпнұсқада ұсынылады, содан кейiн түпнұсқалар көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады» деген пунктті енгізуді ұсыну.

         2. Қазақстан Республикасы   Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 30 наурыздағы  № 151 бұйрығымен бекітілген «Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9 тармағында «Көрсетілетін қызметті алушы (не оның өкілеттілігін растайтын құжат бойынша заңды тұлғаның уәкілетті өкілі, нотариалды расталған сенімхат бойынша жеке тұлғаның уәкілетті өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес, нысан бойынша өтініш;
      2) жеке басты куәландыратын құжат (тұлғаның жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі)» - деп көрсетілген. Бірақ аталған стандарттың қосымшасында көрсетілген өтініш нысанында өтінішке ситуациялық сызба қоса тіркеледі деп көрсетілген. Біздің аталған мемлекеттік қызметті көрсету барысында осы жағдай қарама-қайшылықтар тудыруда, яғни стандарттың 9 тармағында көрсетілмеген құжатты талап етудеміз.

Ұсыныс: жоғары тұрған құзырлы органдардың қарауына аталған мемлекеттік қызметтер көрсету стандартының 9 тармағында көрсетілген қажетті құжаттар тізбесіне «ситуациялық сызба» деген 3 тармақшаны енгізуді ұсыну.

        Аппараттың ұйымдатырушылық-басқарушылық қызметі бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау

             Қаратұрық ауылдық округі әкімі аппаратында 01 желтоқсан 2017 жылға штаттық кестеге сәйкес 12 мемлекеттік қызметкер , оның ішінде бос лауазым – 1.

           Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы, «Қазақстан Республикасының әкімшілік-аумақтық құрылымы туралы» 1993 жылғы 8 желтоқсандағы  заңы зерделенді.

          Жүргізілген талдау нәтижесі бойынша ауылдық округ әкім аппаратының лауазымды тұлғаларының өз қалауы бойынша шешім қабылдауына ықпал ететін, жеке және заңды тұлғалардың өз құқықтары мен заңды мүдделерін жүзеге асыруда кедергі жасауға ықпал ететін жағдайлар, нормативтік құқықтық актілерді өз бетімен түсіндіруге мүмкіндік беретін құқықтық олқылықтар анықталған жоқ. Дискрециялық  өкілеттіліктер мен нормалардың болуы анықталған жоқ.    

«Ауылдық округ әкімі аппаратының қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау» бағыты бойынша  аппарат қызметкерлерінің басшымен мүдделер шиеленісі, теріс түсінік деректері анықталған жоқ, аппарат қызметкерлері орнықты жұмыс істеуде, кадрлардың тұрақтамауы жоқ, сондай-ақ, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қабылданған шектеулер мен тыйымдарды бұзушылықтар анықталған жоқ.   Тексеру кезінде ауылдық округ әкім аппаратында бос орын бас маман Р. Салимованың уақытша бала күтіміне байланысты демалысқа шығуына байланысты болды.

Аппараттың штат саны -12 мемлекеттік қызметкер. 2017 жылдың 11 ай  ішінде жұмыстан босатылғандар: бас маман Г.Керімқұлова 2017 жылдың 28 наурызында зейнеткерлік жастан кейінгі  келісім шарт мерзімінің аяқталуына байланысты және 2017 жылдың 09 қазанында жетекші маман А. Аңсатбаевтың өз өтінішіне  байланысты.

Ауылдық округі әкімі өзiнiң жақын туыстарын жұмысқа қабылдау бойынша жағдайлар орын алған жоқ. Жұмысқа қабылдау заң нормаларына сәйкес аудандық конкурстық комиссиясының қортындысы негізінде жүзеге асырылады.

        2017 жылдың 30 маусымында бас маман лауазымына Сыдыкова Назира Иосифовна және 2017 жылдың 06 қарашасында жетекші маман лауазымына Мырзабекова Тоғжан Турсыновна аудандық конкурстық комиссиясының қортындысы негізінде жұмысқа қабылданды.

         Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы орындау үшін аппараттың барлық мемлекеттік қызметшілері сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулерді қабылдаған, қаржылық бақылау шараларын жүзеге асыру мақсатында қызметшілер және олардың жұбайлары мемлекеттік кірістер органдарына декларацияларды уақытында тапсырған. Қабылданған сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулер мен тыйым салуларды бұзу фактілері жоқ.

Ұсыныс: Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлық туралы» Заңын орындау барысында кемшіліктерге  жол бермеу мақсатында мемлекеттік қызметкерлер арасында тиісті іс-шаралар жиі жүргізу және жауапкершіліктерін күшейту.

Мемлекеттік қызмет көрсету саласында

         Ауылдық округ әкім аппараты өз жұмыстарында мемлекеттік қызмет көрсету кезінде Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік қызмет көрсету туралы» Заңымен мемлекеттік қызмет көрсету Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік – құқықтық актілерін басшылыққа алады.

           Мемлекеттік қызметтер келесі қағидаттар негізінде көрсетіледі: Көрсетілетін қызметті алушылардың тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, нәсіліне, ұлтына, тіліне, дінге көзқарасына, нанымына, тұрғылықты жеріне байланысты немесе кез келген өзге жағдаяттар бойынша қандай да бір кемсітушіліксіз қол жеткізуі; мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде төрешілдікпен сөзбұйдалық көріністеріне жол бермеу; мемлекеттік қызмет көрсету саласындаға есеп берушілік және ашықтық; мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасы мен қолжетімділігі; мемлекеттік қызметтер көрсету процесін үнем жетілдіру; мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде үнемділік және тиімділік.

         Ауылдық округ әкімі 8 (сегіз) түрлі мемлекеттік қызмет көрсетеді:

  1. «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі жастағы

(7 жасқа дейін) балаларды кезекке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет - 0

  1. «Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және кері қарай үйлеріне тегін тасымалдауды ұсыну» мемлекеттік көрсетілетін қызмет - 126
    1.    «Өтініш берушінің (отбасының) атаулы әлеуметтік көмек алушыларға тиесілігін растайтын анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет - 1
    2.    «Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет - 117
  2. «Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет - 0
    1. «Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет - 1
    2.    «Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет - 5
    3. «Мемлекеттік меншіктегі жер учаскелеріне құқықтарды сауда-сатыққа (конкурстарда, аукциондарда) алу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет - 0

       Аталған көрсетілген мемлекеттік қызметтер туралы ай және тоқсан сайын Еңбекшіқазақ ауданы әкімі аппаратының ұйымдастыру бөліміне ақпарат беріліп отырады.

      «Қаратұрық ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінде ішкі бақылау өткізу мен мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы жөніндегі жұмыстарға жауап беретін және тұлғаларды бекіту жөнінде тиісті құқықтық акті қабылданды.       

        Халықты хабардар ету үшін  «Қаратұрық ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінде – қызмет берушіде стандарттар мен регламенттер, анықтама телефондар номерлері, өтініш бланкілерінің үлгілері орналастырылған стенділер ілінген.

          2017 жылы ауылдық округ әкім аппаратына мемлекеттік қызмет көрсету саласы бойынша 2017 жылдың 13 қыркүйек күні бақылау шарасы жүргізілді. Шара барысында анықталған  заң бұзушылық бойынша Еңбекшіқазақ аудан әкімінің орынбасары А.Бидаевтың 21 қыркүйектегі №75-03-08/2315 хатымен ұсыныс берілді. кемшілік жіберген қызметші бас маман А. Манаповқа «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» Заңына және ҚР Президентінің 2015 жылғы №152 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының мемлекеттік әкімшілік қызметшіліріне тәртіптік жаза қолдану қағидаларына сәйкес, округ әкімінің 2017 жылғы 09 қазандағы № 1-63/42 өкімімен  тәртіптік жаза қолданылды.

         Ұсыныс: Мемлекеттік қызмет стандартын бұзуға жол бермеу мақсатында мемлекеттік қызметкерлермен түсіндіру жұмыстарын жиі жүргізу және жауапкершіліктерін күшейту.

          Аппараттың ұйымдатырушылық-басқарушылық қызметі барысындағы басқа сұрақтар

       Ауылдық округ әкіміне2017 жылдың 30 қарашасына дейін жеке тұлғалардан - 502 өтініш, ал заңды тұлғалардан - 18 хат келіп түсті. ҚР «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы» Заңына сәйкес, келіп түскен өтініштер қаралып, өз уақтында өтініш иелеріне жауаптар берілді.

       Жоспарда көрсетілген мерзімде атқарылған іс шаралар бойынша ақпарат Еңбекшіқазақ аудан әкімі аппаратының заң және мемлекеттік - құқықтық бөліміне ұсынылады.

       Ауылдық округтің бюджет қаражатын жұмсау жөніндегі шешімдерді қолдану және іске асырудың ақпараттық ашықтығын қамтамасыз ету бойынша жұмыстар жүргізілуде.

       Ауылдық округке бөлінген бюджет қаражатын жұмсау жөніндегі ақпараттың ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында жұмыстарды, тауарларды, қызметтерді мемлекеттік сатып алу рәсімдерін өткізу бойынша, заңға сәйкес жылдық жоспар бекітіліп, электрондық веб-порталда жарияланады. Осыған орай, барлық мемлекеттік сатып алулар, бекітілген жылдық жоспарға сәйкес жүзеге асырылады. Ауылдық округ әкімі Еңбекшіқазақ аудан әкімі аппаратының қаржы бөліміне бюджеттік қаражаттың жұмсалуы және орындалуы туралы тоқсандық есеп беріп отырады.

Есептік кезеңде ауылдық округ әкім аппаратының қызметкерлері тарапынан сыбайлас жемқорлыққа қатысты қандай да бір құқық бұзушылық орын алған жоқ.

2017 жылғы 11 қыркүйегінде Аудан әкімінің веб-сайтында «Қаратұрық ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі мемлекеттік қызметті «Мемлекеттік корпорация және Электронды Үкімет» веб – порталы арқылы көрсетілуі туралы хабарландыру жарияланды.

2017 жылдың 20 қазанда аудандық «Еңбекшіқазақ» газетіне ауылдық округ аумағындағы екі ауылдың және тоғыз көше атауларын өзгерту туралы хабарлама жарияланды.

Ауылдық округінде  «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл – әрбір азаматтың міндеті» атты тақырыбында өткен жиналыс туралы, аудандық «Еңбекшіқазақ» және «Южное Информационное Товарищество» газеттеріне жариялауға мақала берілді.

          2017 жылы ауылдық округ әкім аппаратына Қазақстан Республикасы Бас Прокуратурасының құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің Алматы облысы бойынша басқармасы тарапынан екі тексеріс жүргізілді. Екі заң бұзушылықты жою бойынша ұсыныстар беріліп, кемшілік жіберген қызметшілерге «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» Заңына және ҚР Президентінің 2015 жылғы №152 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының мемлекеттік әкімшілік қызметшіліріне тәртіптік жаза қолдану қағидаларына сәйкес тәртіптік жаза қолданылды:

  1) Қазақстан Республикасы Бас Прокуратурасының құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің Алматы облысы бойынша басқармасының  2017 жылғы 12 сәуірдегі № 2-20460-17-01843 ұсынымын орындау мақсатында ауылдық округ әкімінің 2017 жылғы 17 сәуіріндегі №1-63/15 өкімімен жетекші маман Қанаев Қабыл Қайымбекұлына тәртіптік жаза қолданылды.

  2) Қазақстан Республикасы Бас Прокуратурасының құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің Алматы облысы бойынша басқармасының  2017 жылғы 01 тамыздағы № 2-20403-17-03853 наразылығын орындау мақсатында ауылдық округ әкімінің 2017 жылғы 15 тамызындағы №1-63/33 өкімімен бас маман Айтжанова Сауле Даликуловнаға тәртіптік жаза қолданылды.

        Ұсыныс: Қазақстан Республикасының «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңының талаптарынмемлекеттік қызметкерлердің қатаң сақтауы және жауапкершіліктерін күшейту туралы шаралар қабылдау.

ҚОРЫТЫНДЫ

          Жоғарыда көрсетілген шаралар бойынша Қаратұрық ауылдық округі әкіміне ұсынылады:

       1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 13 cәуірдегі № 198 бұйрығымен бекітілген «Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және кері қарай үйлеріне тегін тасымалдауды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағының орыс тіліндегі нұсқасына «Құжаттар салыстыру үшiн түпнұсқада ұсынылады, содан кейiн түпнұсқалар көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады» деген пунктті енгізуді құзырлы органдарға ұсыну.

       2) Қазақстан Республикасы   Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 30 наурыздағы  № 151 бұйрығымен бекітілген «Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9 тармағында көрсетілген қажетті құжаттар тізбесіне «ситуациялық сызба» деген 3 тармақшаны енгізуді құзырлы органдарға ұсыну.

        3)Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлық туралы» Заңын орындау барысында кемшіліктерге  жол бермеу мақсатында мемлекеттік қызметкерлер арасында тиісті іс-шаралар жиі жүргізу және жауапкершіліктерін күшейту.

       4)Мемлекеттік қызмет стандартын бұзуға жол бермеу мақсатында мемлекеттік қызметкерлері арасында түсіндіру жұмыстарын жиі жүргізу.

       5)Қазақстан Республикасының «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңының талаптарынмемлекеттік қызметкерлердің қатаң сақтауы және жауапкершіліктерін күшейту туралы шаралар қабылдау.

Жұмысшы топ мүшелері:

Қаратұрық ауылдық

округі әкімінің орынбасары                                           Б. Сокуров

Ауылдық округі әкімі

аппаратының бас маманы                                               Г. Кабулова                                              

Ауылдық округі әкімі

аппаратының бас маманы                                               А. Манапов

Таныстырылды:  

Қаратұрық ауылдық округінің әкімі                                     Е. Самсыбеков

                          АНАЛИТИЧЕСКАЯ СПРАВКА

по итогам внутреннего анализа коррупционных рисков в аппарате акима Каратурыкского сельского округа

Село Каратурык                                                                    30 ноября 2017 года

ВВЕДЕНИЕ

     Государственное учреждение «Аппарат акима Каратурыкского сельского округа» (далее-аппарат) распоряжением акима Каратурыкского сельского округа от 20 ноября 2017 года №1-07/72 был утвержден состав рабочей группы аппарата акима сельского округа для проведение внутреннего анализа коррупционных рисков. Период внутреннего анализа составило 11 месяцев 2017 года.     

    Работы аппарата производятся в соответствии с Правилами государственного учреждения «Аппарат акима Каратурыкского сельского округа», утвержденного 15 августа 2016 года №815 акиматом Енбекшиказахского района.

    Миссия государственного учреждения «Аппарат акима Каратурыкского сельского округа» - реализация государственной политики на территории Каратурыкского сельского округа Енбекшиказахского района.

    В соответствии с приказом №12 «Об утверждении типовых правил проведения внутреннего анализа коррупционных рисков», утвержденного 19 августа 2016 года председателем агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции, проведен анализ коррупционных рисков в деятельности по выявлению внутреннего анализа в следующих направлениях:

       Выявление коррупционных рисков в нормативных правовых актах, применяемых в работе аппарата

1. Специалисты аппарата акима Каратурыкского сельского округа в ходе оказания государственных услуг, применяют нормативные правовые акты:

1) Приказ № 198, утвержденный министром Образования и науки Республики Казахстан 13 апреля 2015 года "Предоставление бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах". В 9 пункте этого приказа  согласно стандартам государственные услуги указанны следующим образом:

«Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя:

1) заявление согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

2) документ, удостоверяющий личность услугополучателя;

3) копия свидетельства о рождении ребенка или удостоверения личности;

4) и 3 к настоящему стандарту государственной услуги–справка с места учебы по форме согласно приложению.

     Документы представляются в подлинниках для сверки, после чего подлинники возвращаются услугополучателю.

    Но в русском варианте вышеуказанного стандарта государственной услуги «Документы представляются в подлинниках для сверки, после чего подлинники возвращаются услугополучателю» пункт не указан. То есть при совершении работы по стандартам русской версии, могут иметь место случаи истребования изличных документов.

Предложение: внесение пункта «Документы, предоставляются в подлинниках для сверки, после чего подлинники возвращаются услугополучателю пункт» на рассмотрение вышестоящих компетентных государственных органов в версии на русском языке.

      2. Приказ, утвержденный министром Национальной экономики Республики Казахстан от 30 марта 2016 года № 151 Стандарт государственной услуги «Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)». Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности) указанных в 9 пункте о государственных услугах:

1) заявление по форме, согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги;

2) документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности). Но, к заявлению прилагается ситуационный чертеж в приложении стандарта, указанного в форме заявления. Данное обстоятельство в ходе оказания данной государственной услуги, вызывает противоречия, то есть требование документа пунктах, не указанных в пункте 9 стандарта.

Предложение: предложить введение подпункта 3 «ситуационная схема»  на рассмотрение вышестоящих компетентных органов, указанных в перечени документов, необходимых для оказания государственной услуги, указанных в пункте 9 стандарта.

     Выявление коррупционных рисков по организационно-управленческой деятельности аппарата

На 01 декабря 2017 года в аппарате акима Каратурыкского сельского округа в соответствии со штатным расписанием работали 12 государственных служащих, в том числе вакантная должность – 1.

     Был анализирован  Закон Республики Казахстан «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», утвержденный 23 января 2001 года, и закон «Об административно-территориальном устройстве Республики Казахстан», утвержденный 8 декабря 1993 года.

     По результатам проведенного анализа в аппарате акима сельского округа не выявлены должностные лица, влияющих на принятие решений по своему усмотрению, препятствующие в реализации прав и законных интересов физических и юридических лиц, способствующих созданию условий, правовых пробелов, выявленных в нормативных правовых актах. Наличие дискреционных полномочий и норм, не выявлено.

    По направлению «Выявление коррупционных рисков в деятельности аппарата акима сельского округа», между руководителем и сотрудниками не выявлены фактов напряженности, отрицательные мотивов, сотрудники аппарата работают устойчиво, нет текучести кадров, а также не установлено нарушений запретов и ограничений, принятых против коррупции. В данном периоде образовалась вакансия главного специалиста в аппарате акима сельского округа, в связи с выходом Р. Салимовой на временный отпуск по уходу за ребенком.

    Численность штата аппарата -12 государственных служащих. за 11 месяцев 2017 года были уволены с работы: 28 марта 2017 года главный специалист Г. Керимкулова в связи с истечением срока пенсионного договора и 09 октября 2017 года ведущий специалист А. Аңсатбаев согласно  с личным заявлением.

     Ситуации приема на работу близких родственников акимом сельского округа не выявлено. Прием на работу осуществляется в соответствии с нормами закона, на основании заключения районной конкурсной комиссии.

   30 июня 2017 года были приняты на работу по итогам заседении районной конкурсной комиссии Сыдыкова Назира Иосифовна на должность главного специалиста и 06 ноября 2017 года Мырзабекова Тогжан Турсыновна на должность ведущего специалиста.

    Для выполнения антикоррупционного законодательства, противодействию коррупции все государственные служащие аппарата приняли ограничения, служащие и их супруги в целях реализации мер финансового контроля вовремя сдавали декларации в органы государственных доходов. Фактов нарушения ограничений и запретов, принятых против коррупции нет.

Предложение: в ходе исполнения Закона  Республики Казахстан «О борьбе с Коррупцией» в целях недопущения нарушений среди государственных служащих нужно часто проводить соответствующие мероприятия и усилить их ответственности.  

В сфере оказания государственных услуг

   В своей работе при оказании государственных услуг аппаратом акима сельского округа оказание государственной услуги проводятся  в соответствии с Законом «О государственных услугах» Республики Казахстан и другими нормативно – правовыми актами.

    Государственные услуги оказываются на основании следующих принципов: не разделения услугополучателей по происхождению, социального, должностного и имущественного положения, пола, расы, национальности, языка, религии, взглядов, отношения к религии, убеждений, места жительства или по любым иным обстоятельствам, установления связи без какой-либо дискриминации; недопущению проявлений бюрократизма и волокитства при оказании государственных услуг; подотчетности и прозрачности в области оказания государственных услуг; качества и доступности государственных услуг; совершенствование процесса оказания государственных услуг; экономичности и эффективности при оказании государственных услуг.

   

      За анализируемый период аким сельского округа оказывал 8 (восемь) видов государственных услуг:

1. Государственной услуги « Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации» - 0

2. Государственной услуги "Предоставление бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах"- 126

3. Государственной услуги "Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи" - 1

4. Государственной услуги «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства» - 117

5. Государственной услуги «Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка» - 0

6. Государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)" - 1

7. Государственной услуги «Предоставление земельного участка для строительства объекта в черте населенного пункта» - 5

8. Государственной услуги «Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, на торгах (конкурсах ,аукционах)» - 0

     Информация об оказанных государственных услугах предоставляются ежемесячно и ежеквартально в организационный отдел аппарата акима Енбекшиказахского района.

    В государственном учреждении «Аппарат акима Каратурыкского сельского округа» был принят правовый акт об утверждении ответственного лица по проведению внутреннего контроля качества оказания услуг и лиц оказывающих соответствующие государственные услуги.

   13 сентября 2017 в аппарат акима сельского округа был проведен мероприятие по контролю исполнительной дисциплины в сфере оказания государственных услуг в 2017 году. По итогам мероприятий 21 сентября письмом №75-03-08/2315 заместителя акима Енбекшиказахского района А. Бидаева, было предложено об устранении  нарушений, выявленных в ходе мероприятия. К главному специалисту, допустившему ошибки А. Манапову в соответствии с правилами наложения дисциплинарных взысканий на административных государственных служащих, утвержденного Указом президента Республики Казахстан и Законом РК 2015 года №152 «О государственной службе», 09 октября 2017 года, распоряжением акима округа № 1-63/42 было применено дисциплинарное взыскание.

       Предложение: В целях усиления ответственности и недопущению нарушений частое проведение разъяснительной работы с государственными работниками по оказанию услуг.

      Другие вопросы в ходе организационно-управленческой деятельности аппарата

    Акиму сельского округа до 30 ноября 2017 года поступило с физических лиц - 502 заявлении, а от юридических лиц – 18. В соответствии с Законом РК «О порядке рассмотрения обращений Физических и юридических лиц», поступившие обращения рассмотрены, заявителям своевременно даны ответы.

   Информации выполненные в срок мероприятий, указанных в плане представляется в  государственный правовой отдел аппарата акима Енбекшиказахского района.

    Проводится работа по обеспечению информационной прозрачности применения и реализации решений по расходованию бюджетных средств сельского округа.

     В целях обеспечения прозрачности расходования бюджетных средств, выделенных по проведению процедур государственных закупок работ, товаров, услуг для сельской округа в соответствии с законодательством, утвержден годовой план, который публикуется на электронном веб-портале. В связи с этим, все государственные закупки, осуществляется в соответствии с утвержденным годовым планом. Аким сельского округа отчитывается о выполнении квартальных расходовании бюджетных средств в финансовый отдел аппарата акима Енбекшиказахского района.

     За отчетный период каких-либо правонарушений со стороны сотрудников аппарата акима сельского округа по вопросам противодействия коррупции не было.

    11 сентября 2017 года на веб-сайте акимата района было опубликовано объявление о выполнении государственной услуги через веб – портал «Государственная корпорация и Электронного Правительства» государственным учреждением «Аппарат акима Каратурыкского сельского округа».

     20 октября 2017 года в районной газете «Енбекшиказах» было опубликовано сообщение о переименовании два села и девяти улиц на территории сельского округа.

Дана статья на опубликование статьи в газеты «Енбекшиказах» и «Информационное Южное Товарищество», о собрание в сельском округе на тему «Противодействия коруппции - обязанность каждого гражданина».

    В 2017 году в аппарате акима сельского округа в управлением комитета по правовой статистике и специального учета Генеральной Прокуратуры Республики Казахстан по Алматинской области проведены две проверки. Даны предложения по устранению нарушений, соответствии с правилами наложения дисциплинарных взысканий на административных государственных служащих, утвержденного Указом президента Республики Казахстан и Законом РК 2015 года №152 «О государственной службе», 09 октября 2017 года, № 1-63/42 распоряжением акима округа были применены дисциплинарные взыскания:

  1.      17 апреля 2017 года в целях выполнения рекомендации№2-20460-17-01843 управления комитета по правовой статистике и специальным учета Генеральной Прокуратуры Республики Казахстан по Алматинской области, распоряжением акима сельского округа №1-63/15 12 апреля 2017 года ведущему специалисту КанаевуКабылу Қайымбековичу применена дисциплинарное взыскание.
  1.    01 августа 2017 года управления комитета по правовой статистике и специальным учета Генеральной Прокуратуры Республики Казахстан по Алматинской области в целях исполнения протеста № 2-20403-17-03853, распоряжением акима сельского округа №1-63/33 15 августа 2017 года главному специалисту Айтжановой Сауле Даликулове применено дисциплинарное наказание.

        Предложение: Соблюдение требований Закона Республики Казахстан «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц» о

принятии мер и усилении ответственности государственных служащих.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

    По выше указанным мерам акиму Каратурыкского сельского округа предлагается:

  1. Предложить компетентным органам внести в 9 пункт  приказа № 198, утвержденный министром Образования и науки  Республики Казахстан 13 апреля 2015 года "Предоставление бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах" в русскую версию пункт «Документы, предоставляются в подлинниках для сверки, после чего подлинники возвращаются услугополучателю».
  1. Предложить на рассмотрение вышестоящих компетентных органов,  введение подпункта 3 «ситуационная схема»  в пункте 9 стандарта государственной услуги «Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)» утвержденный Приказом министра Национальной экономики Республики Казахстан от 30 марта 2016 года № 151.
  1. В ходе исполнения Закона  Республики Казахстан «О борьбе с Коррупцией» в целях недопущения нарушений среди государственных служащих нужно часто проводить соответствующие мероприятия и усилить их ответственности. 
  1. В целях недопущения нарушении государственного стандарта частое проведение разъяснительной работы с государственными работниками.
  1. Соблюдение требований Закона Республики Казахстан «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц» , принятие мер и усилении ответственности государственных служащих.

Члены рабочей группы:

Заместитель акима

Каратурыкского сельского округа                                Б. Сокуров

Главный специалист аппарата

акима сельского округа                                                   Г. Кабулова                                              

Главный специалист аппарата

акима сельского округа                                                   А. Манапов

Ознакомлено:  

Аким Каратурыкского сельского округа                                 Е. Самсыбеков

Menu
Menu
Қазақстандағы ауа-райы

Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасы жөнінде пікіріңіз?

8902106
Бүгін
Кеше
Осы аптада
Өткен аптада
Осы айда
Өткен айда
Барлық кезеңде
45268
0
45268
8749464
140107
187110
8902106

Сіздің ІР: 3.233.217.242
Қазір: 2019-11-15 11:24:14
Счетчик joomla
ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС  ЖИНАҚ БАНКІ

ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС ЖИНАҚ БАНКІ

1404
http://www.akorda.kz/ru/events/akorda_news/press_conferences/statya-glavy-gosudarstva-vzglyad-v-budushchee-modernizaciya-obshchestvennogo-soznaniya
http://100esim.el.kz/ru
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы
http://www.enpf.kz/kz/elektronnye-servisy/
http://www.expo2017culture.kz/kz
Совет по конкурентноспособности Казахстана

Совет по конкурентноспособности Казахстана

Қазақстан Республикасының  «жасыл экономика»

Қазақстан Республикасының «жасыл экономика»

 СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

 «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

«ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

Қазақстанның ресми туризм порталы

Қазақстанның ресми туризм порталы

Бизнес аумағы

Бизнес аумағы

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Адалдық алаңы

Адалдық алаңы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

«Еңбекшіқазақ ауданы әкімінің аппараты» ММ
040402 Есік қаласы,
Жамбыл даңғылы, 21 «а»
Тел.: 8(72775) 7- 20 - 01
Факс: 8(72775) 7- 20 - 01
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Сайттың материалдарын пайдалану туралы

Жоғары көтеру